Valt weg in toeren op top

Ik heb een zip type 3 70cc malossi
waar eerst een dellorto 17,5 op zat met sproeier 88, toen liep hij erg goed en ging hij iets harder als 85. Echter heb ik vorige week een 19mm carburateur eropgezet waar standaard een sproeier 85 in zat, ik had toen nog geen andere dus heb daar eerst mee gereden (toen ging hij maar 80) afgelopen weekend dus een sproeier 90 ingezet maar nu als ik volgas geef en ongeveer 70-80 ga dan valt hij ineens weg in toeren (als ik vanaf de 50 volgas geef dan valt hij al weg bij de 70 maar als ik rustig gas opbouw dan gaat hij tot de 80 en valt dan pas weg) weet iemand waar dit aan kan liggen?
 
Advertisement - register to remove this

Zal vanmiddag als ik terugkom uit werk ff foto maken van bougie, kon het niet goed plaatsen welke kleur die nou echt was, vond hem een beetje grijzig maar toch ook zwart. Ja heb hem wel afgesteld toen ik hem eropgezet had en toen liep hij heel netjes alleen was de topsnelheid lager (waarschijnlijk omdat er een te kleine sproeier in zat)
 
De afstand tussen elektrode en waar de vonk vandaan komt zou 0.65 mm moeten zijn,
en op de foto lijkt de afstand groter.
 
Juiste Hoofdsproeier, en de stand van de gasnaald.
Luchtschroef op 1 1/2 zetten om mee te beginnen , Sproeier zoeken , daarna fijn afstelling met luchtschroef en hoogte gasnaald.
 
Zo ziet hij er nu uit met sproeier 88 en luchtschroef op 1,5, dit is te arm denk
Ik? Maar hiervoor zat ik op 90 en toen was die juist te zwart
 

Attachments

  • IMG_8390.jpeg
    IMG_8390.jpeg
    123.7 KB · Views: 7
  • IMG_8389.jpeg
    IMG_8389.jpeg
    119.5 KB · Views: 7
  • IMG_8388.jpeg
    IMG_8388.jpeg
    116.1 KB · Views: 7
Back
Top