valt terug in toeren

derbibass

ga boeven vangen
ik heb dus een probleem mijn scooter valt terug in toeren

mijn setup is:

stage 6 racing (vlinderpoort)
tjt gruppo b
21 mm
doppler pen 10 ass met mallosie naaldlager
hebo variateur
originele poulies

afstelingen:

sproeier: 92
drukveer: geel
trekveren: zwart
rollen 17x 12 (3,5 gram)


alleen nou vond ik de rollen al aan de lichte kant en ik heb al een rode drukveer geprobeerd. toen viel hij nog eerder terug in toeren. hij trekt gewoon perfect op.


iemand zij dat het aan mijn originele poulies kon liggen omdat de v-snaar daar niet op zijn hoogste punt kwam

moet ik nou lichtere rollen proberen of moet ik iets met die poulies doen
 
Advertisement - register to remove this

derbibass said:
met een rode drukveer valt hij nog sneller terug in toeren en hij maakt eeerst heel veel toeren en dan ineens niet meer is dit overtoeren


lijkt mij dan dat je juist iets zwaardere rollen moet gebruiken.. en een rode drukveer kan je best gebruiken op jou setup.. drukveer is toch juist om over het hele gebied voor trekkracht te zorgen, en de trekveertjes voor de eerste paar km zodat je goed van je plek komt of heb ik het nou mis...
 
nou het zal allemaal wel theoretisch zo zijn maar met rode drukveer en de zelfde rollen die ik nu met gele dukveer gebruik heb ik hetzelfde maar dan vee sneller en een vriend van mij had ook een aardige setup en reed ook met een rode drukveer maarja ik probeer het allemaal wel
 
derbibass said:
nou het zal allemaal wel theoretisch zo zijn maar met rode drukveer en de zelfde rollen die ik nu met gele dukveer gebruik heb ik hetzelfde maar dan vee sneller en een vriend van mij had ook een aardige setup en reed ook met een rode drukveer maarja ik probeer het allemaal wel


tja , niet iedereen kan afstellen...
 
Back
Top