peugeot kisbee valt terug in toeren bij vol gas

Joram_B

New Member
hoi iedereen, sinds een poosje heb ik een peugeotje kisbee. sinds aankoop dingen aan vervangen en ook cosmetisch opgeknapt. De scooter trok altijd al wat minder in mijn ogen dus besloot ik van marktplaats een nieuwe koppeling en vario te halen. Voor 35 euro heb ik toen die combo gekocht van een onderdelen scooter met 12.000 km er op. die 2 er op gedaan en toen ging het al wat beter. Maar het probleem was nog niet helemaal opgelost, vooral als ie koud was was ie de eerste 2 minuten niet vooruit te branden ( rustig het gas opbouwen was hiervoor de oplossing) als ie dan eenmaal warm was ging dat al een stuk beter. besloten om maar de v-snaar te vervangen (wist namelijk niet hoelang die er al in zat en was wat verbogen aan de vario kant). toen ik toch bij de winkel was besloot ik ook maar een nieuw luchtfilter te halen. Beide toen thuis geïnstalleerd in de hoop dat het nu perfect ging. Maar niet dus, dus vandaar de vraag aan jullie; wat kan het nog meer zijn?

Even een opsomming van wat ik er aan heb vervangen/ laten vervangen
carburateur gy6
sls filter ipv slang
brom cdi
2e hands vario en koppeling
5g rolletjes .5 zwaarder dan standaard (meende ik)
bougie
bobine
v snaar
luchtfilter
 
Advertisement - register to remove this

welke sproeier zit erin?
Standaard rolletjes is 5.6 grams.

2ehandse vario zou ik nooit doen, alleen als het een HL setje is misschien.
Maar heb je een goedkopere setje eronder zitten heb je voor rond de 29 euro een hele nieuwe vario.
 
Back
Top