Originally posted by stz
teller wijkt af
Ik heb ook zo'n malossi gehad, kan je een ding vertellen: Koop geen tecno
Liever gelijk de malossi pijp of de homoet
Tecno leverde 10km op de homoet in
Verw8 niet dat je veel pk's gaat trekken btw..
Wat wel kan: Carterinlaat :W
Originally posted by Blorn
edit: symen: hoe kort je de tecno in dan? de tailpijp??? :? [/B]
Originally posted by 4x2
En volgens mij zit d'r een verschil tussen Honda gietijzer, Malossi gietijzer en imi slijtijzer.
Maar jah.
Nu we hier toch bezig zijn, wat heeft volgens jullie het meeste potentieel met tunen ?
MBX80 cilinder (heeft iig vlinderpoort)
Malossi 93
Eurocilindro 98
(PS: gaat niet op m'n MTX, maar op een NSR die ik binnenkort ga kopen)
Originally posted by 4x2
En volgens mij zit d'r een verschil tussen Honda gietijzer, Malossi gietijzer en imi slijtijzer.
Maar jah.
Nu we hier toch bezig zijn, wat heeft volgens jullie het meeste potentieel met tunen ?
MBX80 cilinder (heeft iig vlinderpoort)
Malossi 93
Eurocilindro 98
(PS: gaat niet op m'n MTX, maar op een NSR die ik binnenkort ga kopen)
Originally posted by 4x2
Weten we dat ook weer.
Morgen ga ik 'm hopelijk halen
En dan maar eens wat zooi bestellen voor m'n MBX80 blok.
Trouwens een heel raar blok, het vliegwielkrukaslager is niet 6205 (iets kleiner, lijkt qua grootte een beetje op 1 vd lagers vh MT blok), het lager aan de koppelingskant is dat wel.
Naja, hopen dat de kras in de MBX80 cilinder niet te diep is, dan op laten boren en honen, nieuwe zuiger (goedkoop of niet weet ik niet zeker) en een tecno ofzo.
Als het maar even een beetje goedkoop is maar wel redelijk doorrijdt.
En daarna als er centjes zijn: VROEEEM.
Originally posted by Hans F.
Die 45,5 malossi is getimed voor topvermogen rond de 8500-9000 dacht ik.