This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Val van het kabinet?

Fabiano

Ralf Fanclub
De eerste minister heeft al onstlag genomen en een ander heeft z'n ontslag al aangegeven.

Nu is de vraag nog of het hele kabinet vertrekt..

het is in ieder geval sneller als dat ik dacht
 
Naja, dat krijg je dervan mensen stemmen maar wat, ze weten niets van politiek. Hopenlijk zijn mensen wat verstandiger de volgende keer...

Greetzz DAW
 
Kabinet goes down!
Tis alleen grappig voor de rest boeit het me niet want ik heb toch nix in te brengen omdat ik nog 17 ben.. dus niet stemmen voor moi
 
Ik vind het triest dat je zelfs als a-politieke jongere gewoon meteen kunt zien dat het voor geen meter loopt...

Sinds dit geklooi snap ik alles van politiek, en dat is geen compliment voor dit kabinet...

Onze projectgroepen ons school zijn gewoon minder stuurloos, professioneler en beter op elkaar afgestemd, dan dit stelletje dikbetaalde hoge pieten die ons land moeten besturen...

LPF is een lege huls sinds Pim dood is, daar geloof ik al lang niet meer in... Komt ook uit de opiniepeilingen naar voren trouwens...
 
Ach opzich wel mooi dit; iedereen heeft ff Pim laatste eer kunnen bewijzen en nu weer door met de dagelijkse dingen, en weer ff allemaal kiezen op hun favo partij.

Me goes iig all the way VVD dit keer. LPF was echt alleen maar voor Fortuyn.
 
Als je gisteren in Irak een telefoongesprek wou beginnen, hoorde je eerst "Saddam is waar ons land trots op is" :r

Lekker met z'n allen naar de stembus...
 
Wie zijn Cor en Winny, voor de rest is hij niet grappg.

En Irak ging het idd ook leuk ja, lekker democratisch
 
Jij snapt dus weer niet dat het niet om Balkenende gaat,...en wat maakt het uiterlijk van een politicus nou uit?! Als ie maar goed is.

Hoe kortzichtig kun je zijn...
 
Mja, ik had dit al gehoopt. ' De puinhopen van een paar maand LPF' Ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar op stemmen (snapte ik in mei ok al niet mgoed). LPF zal wel heel wat minder stemmen halen bij nieuwe verkiezingen.

Ik stem gewoon weer SP
 
Originally posted by Arne
Jij snapt dus weer niet dat het niet om Balkenende gaat,...en wat maakt het uiterlijk van een politicus nou uit?! Als ie maar goed is.

Hoe kortzichtig kun je zijn...

Nou moet ik wel zeggen dat uiterlijk wel iets zegt arne ,hij heeft echt zo'n lekker gereformeerd(no offense)hoofd en tjah kan ook niet missen als je fractievoorzitter bent van de CDA