vage msn stuff

Karoshi

De Zotte Belg!
De laatste tijd heb ik iets raar op m'n msn

Ik krijg op onregelmatige tijdstippen ineens 50 vensters om een bestand op te slaan van mensen die ik helemaal niet ken. Die mensen beginnen dan ook tegen mij te zaniken dat ze berichtjes van mij krijgen...

Iets raar aan de hand dus. Maar mijn norton kan niets vinden. Heeft er iemand een patch voor ofzo? Erger me DOOOD

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Heb je al eens geprobeert om msn te vermijderen en opnieuw te instaleren?

Zit er ook niks speciaal in je map van ontvangen msn berichten?
Ook in de programma map van msn niks special van bestanden?
 
mja msn verwijderen heb ik nog niet echt geprobeerd maar in mijn map van ontvangen bestanden staat niets weird...
Heb ook registry nagekeken maar daar staat ook niets...
Ik probeer zo wel effe msn eraf te pleuren en er terug op te gooien...
 
ja ik had dat ook, tyfus zooi. Msn verwijdere helpt weinig. Ik weet niet of je ook hebt dat er bij kazaa in ene allemaal rare files bij staan?? Dat was bij mij wel zo en ik heb alles nagezocht en weg geflikkert maar het kwam steeds weer terug en ongemerkt stuurde je het door aan andere. Ik werd er zo schijtziek van dat ik volgens mij opnieuw me windows over me ouwe windows heb geinstalleerd. Zodat ik wel me programma's hield en ze alleen opnieuw moest installeren.
 
het is idd een virus.. als je msn is opgestart.. doe is ctr+alt+del .. en kijk of er vaags tussen staat wat dan draaid.. probeer het aftesluiten en zoek waar dat file staat en verwijder hem..
 
Mja ben ik al mee bezig geweest maar er staan zoveel vage bestanden + processen tussen...

Daarom was gewoon mijn vraag of er niet iemand toevallig een patch of removal tool voor weet..

echt klote want pc draaide juist terug netjes :rolleyes:
 
Laatst was er zoiets als een bestandje genaamd choke*.* in de rondte gegaan of iets wat erop lijkt. Zoek maar ens op en delete dat bestand, als deze op de achtergrond draait kan je dat in je taakventer zien (ctrl-alt-del).

Greetzz DAW
 
Back
Top