vaag probleem

Originally posted by cris
wat heeft dat tunen nou met je squish te maken?! en bougie is wel ok(bij scootparts de malossi bougie,ik geloof wu 34 zu)

Zou er niet zomaar vanuit gaan dat de door Scootparts geleverde "malossi "bougie een wu34 is,ik kreeg ook een wu24 terwijl ik 34 wilde, gaar maar waar :) Kijk toch f voor zekerheid!
 
Wat die sproeiermaat betreft; welke gasnaald-stand heb je?

Verder lijkt het me vrijwel onmogelijk om die vario verkeerd te monteren... Je hebt OF veel teveel ruimte over op dr krukas om koelvin e.d. te monteren, OF te weinig...
 
vario zit wel goed lijkt me,heb toen straks even beetje gepuzzeld met die ringen en hij hoort toch echt hoe hij zat. alleen om een onverklaarbare reden heb ik zware rollers nodig en is mijn top laag. en gasnaald staat nu in de 2e stand van onderen en als ik hem verander doet niet veel beters. bougie is een 34.
 
uitlaat is nieuw,en electrodeafstand staat goed.nog iemand tips,hij draaid overigens ook maar 12800 toeren op top.nog iemand ideeen?
 
als ik er zwaardere rollers in doe gaat hij niet harder(foutje van mij)maar ja tot nu toe als ik met 5.7 rijd komt mijn snaar bovenin mijn vario(streep is weg) maar hij gaat maar 105 digi (digi staat goed ingesteld).
 
Dit probleem heb ik heel lang zelf ook gehad..
Ik vind zelf 5,7 erg zwaar!
Het is zeker geen onsteking probleem!
Wat je moet doen is gewoon proberen via de rollen,drukveer,trekveertjes en varioringen (stelringen) wat mee tekloten..
Ik had 1 stelring in me vario gedaan dus tussen het plaatje en variobus..
Probeer ook even je v-snaar.... kan ook dat je v-snaar net iets telang is..

Sterkte!
Groetjes Jonny pol
 
Back
Top