Ik heb weer even wat geprobeerd. De tank eraf gehaald en die is weer helemaal brandschoon, filter getjekt, er zat ietsje viezigheid op, maja dat leek mij niet een probleem. Verder ff het vacuumdingetje onder aan de tank goed schoongemaakt etc. Meteen maar ff een doorzichtige benzineslang gekocht en erop gezet.
Weer testen... Nou ik reed weg, rustig warm laten draaien, toen rustig 50 rijden. Na 2 min 50 rijden volgas, en ja hoor, bij de 80 - 90 weer Mwooooaaap. Ik weer gas los (dit was dus oznder choke) en uitremmen, pas bij de 20 km/h ging ie weer pruttelen. Ik ff kijken naar de benzineslang en er stond een klein laagje benzine (zoals het hoort) boven het nippeltje.
Ik dus weer verder rijden, en hij deed weer gewoon vaag, zo rond de 50 mwoaap, het gaat er meer om volgens mij hoe lang je volgas houdt. En dat wordt steeds korter.
Daarna nog ff rondgereden, hij bleef hetn u wel aardig lang aardig doen. k had ondertussne wel weer de choke nodig. Dus weer erbij gezet. Ff gereden, toen weer de choke eraf, toen een stuk volgas kon ik opeens weer tot de 80 ofzo, daarna viel ie wel meteen uit.
In ieder geval, alles maar weer deraf. Ook de cilinder dit keer. Kheb wat fotos gemaakt; iemand daar opmerkingen over?
Allereerst de wand:
Intact lijkt me zo...
Dan ff wat pics van de zuiger:
Hij ziet er erg zwart uit, maja dat was hij altijd al... Die zuigerveer sluit niet echt goed af denk ik... Verder geen vegen ofzo...
Op deze foto zie je dat de zuiger een beetje speling heeft, wat vinden jullie van de speling? Als ik de zuiger zonder veer, met me hand op de bovenaknt van de cilinder door de cilinder laat schuiven vertraagt hij op het laatst... Lijkt me dus dat de zuiger nog niet versleten is???
De zuigerveer staan een klein beetje open zoals je kan zien op de foto... Is dit schrikbarend of zeggen jullie, mwoah dat ken net
?
Nog effe een pic van de kop plus bougie, bougie is dus nog net nieuw, dus beetje wittig nog. Verbrandingskamer heeft een beetje schade, want er heeft een keer iets rondgedwarreld...
En als laatste effe een poortmap van me cilinder, hij valt in bruutheid nog best mee vond ik zelf; 21mm naar deck, en 18mm hoog... Kan beter
Okay iemand op een idee gekomen?
Ik denk toch dat ik maar eens ergens een carbu. vandaan moet gaan schooieren, dat is het volgende denk ik...