Vaag Kvs Probleem

Sjors.

= zo goed als gek!
hej, een vriend van mij heeft een aerox met als setup:
-stage 6 pro
-Yasuni C-21
-25mm Dell

maar hij was gister een 10minuten rijden toen begon in een keer zijn Kvs lang het dopje van zn reservoir te lekken.. en allemaal damp eruit.
Dus wij dat ding laten koelen een uur maar daarna reed hij 1minuut en spuiten het met volgas er gewoon uit. en het water was nog geen eens warm! nog gewoon koud. weet iemand wat dit zijn kan?

mvg sjors
 
Advertisement - register to remove this

kan meerdere dingen zijn , ontluchten gaat meestal bij een aerox vanzelf , maar op de kop van een stage6 pro zit niet voor niks een ontluchtingsnippel , dus hij moet iig ontlucht zijn dan.

de thermostaat kan problemen geven
de koppakking kan lek zijn
en de waterpomp kan stuk zijn..
 
melf #50 said:
kan meerdere dingen zijn , ontluchten gaat meestal bij een aerox vanzelf , maar op de kop van een stage6 pro zit niet voor niks een ontluchtingsnippel , dus hij moet iig ontlucht zijn dan.

de thermostaat kan problemen geven
de koppakking kan lek zijn
en de waterpomp kan stuk zijn..


oke, en waar zit die nippel precies en hoe kan ik hem dan goed ontluchten?
want als hij uit staat zat er niks meer in dat tankje en mee dat je hem aanzet(stationair) kwam er al zon damp af(druk op de dop) en het water te bubelen zeg maar en liep het tankje vol:s maar het water was ijskoud...
 
melf #50 said:
die zit op de cilinderkop..

maar het lijkt me eerder dat je de koppakking erg lek hebt

oke.. nou ik probeer vandaag eerst wel even om hem te ontluchten en daarna maar de koppakking vervangen..
maar hij lekt alleen langs boven he..¿
 
nou , als ie niet goed ontlucht is spuit ie niet al direct ,dan moet ie eerst best heet worden , daarom denk ik dus aan de koppakking..

beter controleer je direct je koppakking om erger te voorkomen
 
melf #50 said:
nou , als ie niet goed ontlucht is spuit ie niet al direct ,dan moet ie eerst best heet worden , daarom denk ik dus aan de koppakking..

beter controleer je direct je koppakking om erger te voorkomen


oke ga zometeen gelijk kijken.. en waar aan kan ik zien of hij lek is?(A)
 
Melf en de rest bedankt..
het was idd de koppakking! Duurde alleen wat lang vanwege de dealer.. Hij moest nazoeken welke pakking het was want er waren 7 verschillende.. ik zei gewoon een stage 6 pro voor mina.. maargoed het is opgelost!
groet sjors
 
Back
Top