vaag geluidje

Advertisement - register to remove this

Kom k net terug gereden van school, rij k net 100+ begint m'n scoot te "zoemen". Ligt dit gewoon aan de snelheid waarmee de banden rond gaan?(K heb 12 inch velge).
Ook vonden mijn bouten van m'n uitlaatophanging het wel leuk los te gaan trille :X

Mvg Ewoud

Wout@Phantom said:
Kom k net terug gereden van school, rij k net 100+ begint m'n scoot te "zoemen". Ligt dit gewoon aan de snelheid waarmee de banden rond gaan?(K heb 12 inch velge).
Ook vonden mijn bouten van m'n uitlaatophanging het wel leuk los te gaan trille :X

Mvg Ewoud
Heb dit ook:P
Bij mij is het omdat m'n vertanding te kort is. (mina vert)
Welke scoot is het?

henkjaap said:
raar dat heb ik ok :P maar ik heb aprilia sr www ac gaat iets van 100/105 op teller maar is ok aprilia teller :p

veel mense met 'tzelfde probleem :D nu nog een oplossing.....
ik dacht eers zelf dat ut iets met de lagers was ofzohhh, omdat je de krukas slagen hoord make, tminste dat lijkt zo

maar ik kan ook niet goed testen waar ut vandaan komt want dan moet ik zo'n 100 rijden en kheb geen paddock

Ik had dit ook, ander koppelingshuis erop en het was weg, later bleek dus ook dat me koppelingshuis niet helemaal recht meer was, daarvoor had ik echt al alles geprobeert, andere vertanding, ander achterwiellager. maar bleek bij mij in ieder geval het koppelingshuis, kan natuurlijk ook de koppeling zijn of je achterpoulie als daar een slaagje inzit

Scarrie said:
mn scooter maakt op top een raar geluid, net alsof je de krukas slagen hoord maken en je hoort een piepachtig geluid.
da zal idd wel van uw vertanding of koppeling kome, heb da ook gehad met de sr, vanaf 40/h tot 70 maakte 'm raag piepend en zoomend geluidje, na 70 was't gedaan...maar vul alvast transmissieolie bij;-)

Back