Vaag geluid mhr team

Bas

Administrator
Staff member
Ok, als ik optrek is nog alles ok, maar als ik vol toeren ga blazen tijdens optrkken, komt er een vaag geluid door, voor me gevoel onsteekt me scooter niet goed, of slaat ie over. Hij blijft wel nog goed optrekken, maar minder voor me gevoel.

Hoe komt dit?
Moet ik bv om het optelossen een vervroegend spietje kopen, of is de RHQ kruk-as al vervroegend?

Greetz Bas
 
Advertisement - register to remove this

hmmmmmm raar verhaal waar komt dat geluid vandaan dan??lokaliser dat een kijk dan veder


als je optrekt moet je al volle toeren draaien,dit is een beetje tegen strijdig in je verhaal.

veder is moeilijk te zegen dat spietje helpt denk ik niks.

die rhq krukas geeft een betere vulling tegen over het origineel.
 
pff, heb je er uberhaupt verstand van?

ik bedoel dat ik dus rustig kan optrekken, zonder dat geluid. En dat ie tot de 15 dat geluid niet heeft.

Ik zit denken aan vario, maar lijkt me vaag.
Aangezien het voorin in me blok vandaag komt, heb ik ook het idee, dat ie dus overslaat met onsteken.

Ps. kruk-as vulling maakt gene geluid, en dat ie een betere vulling geeft weetik ook wel, ik had hem eerst gekocht omdat ie er zo mooi uitzag?
 
tja, dan maakt ie nog niet me max toeren. HEt is gewoon, als ik normaal rijdt, is ie gewoon stil, maar geef ik vette dot gas dan komt dat geluid. MIsschien dat het hoort ofzo, maar ik vind het niet chill
 
misschien het naaldlager in het bigend dat niet 100 meer is, en de zuiger daardoor tegen de kop gaat tikken, was bij mij ook zo toen ik iets hoorde tikken uit het blok, rustig toeren geen geluid, volle bak en dan gaat ie tikken, vervan eens de naaldlager.

greets
henk
 
ligt tegen stotteren aan, maar ik ben er volgens mij al achter wat het is, want het geluid wordt minder, naarmate me afstelling beter wordt. Dus vanavond nog ff kutten met me luchtfilter, en dan komt het wel goed
 
Altijd eerst zelf proberen voordat je op forum gaat vragen
smile.gif
 
ik had toen al zelf geprobeerd, maar is dus niet afstelling, want geluid blijf ik houden.

Ik gooi het nu maar op me tandwielen ofzo
smile.gif

andere vert halen
smile.gif
 
Squis is 0.9mm, zoals het hoort, en me naaldlager is 200km oud, en wordt goed gesmeerd, want zitten 2 oliekanaaltjes bij, dus die moet volgens mij ook nog wel heel zijn.
 
mja, domme opmerking van mij.

maar ikwet nogsteeds niet zeker wat het kan zijn.

Ik ga maar andere membraan plaatjes testen
 
en je bougie?? bougie kapje ??
membraan zelf nog goed ?
Mijn malossi membraan was niet van de juiste compound en kreeg allemaal blaasjes
 
vliegwiel is nieuw, maar ik ga er maar eens weer een blik op werpen, ik ga nieuwe membraan plaatjes halen, kijken of dat het is, en bougie is ook nog zo goed als nieuw, en missschien dat ik een nieuw bougie kapje test, en met misschien ook een nieuwe kabel.
 
Back
Top