@C-Row
Hartelijk bedankt voor je reactie!
Ja, ik had beter foto's kunnen maken, stom maar niet aan gedacht. Hij zit nu weer dicht.
Die ramplaat (weer wat geleerd) zit inderdaad netjes over de spievertanding maar met zijn rug bloot tegen de "opstaande richel" van de krukas aan. Dat is gewoon een verdikking die in de krukas zit zo te zien en geen losse ring.
De voorste, buitenste poulie zit ook netjes over de spievertanding heen en ik kon ook makkelijk alles er weer opzetten: de moer had ook genoeg vlees zegmaar.
Het randje wat ik daarbij bedoel, is dat stuk van het ondercarter, daar waar je olievuldop ook zit. Dat alles steekt wat naar voren en die tandkrans loopt er pal langs: ik gok op een millimeter, misschien twee. Die verder naar achteren is dus geen optie lijkt me, dan loopt hij aan.
Hierbij een fotootje vanuit een beschrijving waar ik mijn info (aanhaalmomenten ed.) vandaan haal. Het is niet exact dezelfde, dit is een sprint en Euro 5, maar de juiste kan ik niet vinden voor deze scooter. Principe is hetzelfde lijkt mij.
Maar je ziet bij de pijl hoe weinig ruimte daarachter is.
Edit: puur ter illustratie vond ik nog een plaatje met een exploded view.
Dit is van een 45 km/h 4 klepper en dus wel anders, maar het gaat erom: busje 11 heb ik dus niet, daar zit helemaal niets.
Ring 12 zat er wel tussen, maar die heb ik weg gelaten omdat ik wat info heb gezocht vantevoren en begreep dat je -om hem 40 te laten rijden- het best een gladde bus zonder ringen kon monteren.
Die ring kan er wel weer tussen, maar zal voor de spanning op de riem niet uitmaken.
Het volgende plaatje is via Easyparts waar ik wèl exact de juiste scooter erbij kon zoeken: hier staat geen ring oid tussen de ramplaat (3 toch dan?) en de krukas.