This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

V snaar spand niet aan ?????????

MrJoOdY

Well-Known Member
me brommer loopt als een zonnetje alleen hij rijd niet harder dan 5km per uur komt omdat me V snaar niet strak krijg
heb al een andere koppeling geprobeerdt die had ik nog liggen maar hij blijft erg los zitten heb me brommer gestart toen carter deksel eraf gehaald
als je gas geeft gaat hij wel een beetje strak staan maar niet genoeg en als je de brom uit zet kan je de V snaar gewoon zonder kracht naar mekaar toe brengen met 2 vingers

hebben jullie eenig idee ?

wat moet ik na trekken

alles zit goed gemonteerdt heb de blauw druk

p.s het is een zenith eerste model

grrr heb jullie hulp graag nodig wil rijddddddddddennnnnn is mooie weer buiten =(
 
en als het nou een oudere zuiger is

dan zie je geen pijltje.




is de ontsteking ook los geweest???

vertel eens wat je allemaal los hebt gehad voor je dit probleem kreeg

wat heb je vervangen etc.
 
ok het begon met afgebroken uitlaat ophanging

dus ik heb bij leertouwer een nieuwe carterhelft gehaald

blok gesplit carterhelft vervangen

alles inmekaar daarna geen vonk
bleek onsteking te zijn ik nieuwe onsteking erin gezet

vonktperfect dus ik alles weer in mekaar
hij start in 1 keer

maar heeft geen power echt raar
ga nu aan me zelf twijvelen
ga morgen weer alles los halen en na lopen meschien heb ik voor de eerste keer in me leven een zuiger verkeerd om erin
maar volgens mij loopt een brommer hellemaal niet als de zuiger verkeerdt om zit

en deze rijd 5 a 10 km/per uur
 
ok heb net me kop eraf gehaald zuiger zit er goed in pijltje wijst naar uitlaat uit

heb weer beetje lopen verandere met sproeiers
met een 50 sproeier start en loopt hij perfect maar zodra je gas aan raakt is net of hij verzuipt

zet ik 70 sproeier erin presies zelfde probleem start en loopt perfect maar geef je gas weg vermogen

idee??????????????????????
 
ik denk dat het in de timing vd vonk zit.

hij klapt na het dode bov. punt

dat zwarte 'blokje' waarmee de stand vd kruk word gemeten die moet je ff wat verschuiven (als dat kan)

iig je onstekingstijdstip is verkeerd.