Unknown exhaust

hmm 24´pk is al vaak genoeg discussie over geweest

check anders een topic met "italiaans" als titel , of iig in de titel

daar werd dat blok ook besproken .
 
Shizzle Snizzle said:
haha een kund0 kost bij hem idd 430 en zn eigen pijp maar 310, zal wel zo een prut ding zijn dan:p

haha :L kijk maar eens naar de Prijs van een Speed pijp en een DPR

Verschilt ook niet he? , dus klopt wel :)
 
Ik heb nog een ander plaatje van de uitlaat.

blok.jpg
 
Mja, anyway.. hoe wil je dit pijpje bestellen? Dit kan niet op de site, dus je moet ze bellen/emailen of langs gaan. Emailen doen ze niet terug (kunnen waarsch. geen engels oid) en bellen heeft natuurlijk ook geen zin..
 
cvz said:
Mja, anyway.. hoe wil je dit pijpje bestellen? Dit kan niet op de site, dus je moet ze bellen/emailen of langs gaan. Emailen doen ze niet terug (kunnen waarsch. geen engels oid) en bellen heeft natuurlijk ook geen zin..
Ik wacht eerst nog af op reactie op mijn mail, anders probeer ik te bellen . Wil dat niet lukken tja, dan gaat het over denk ik.
 
Tim_xsh said:
hmm 24´pk is al vaak genoeg discussie over geweest

check anders een topic met "italiaans" als titel , of iig in de titel

daar werd dat blok ook besproken .

Ik heb die topic al eens gelezen.Ik weet niet zeker of ie 24pk heeft,maar ik zeg ook niet dat het onmogelijk is.De Jager heeft ook al 23pk gehaald,maar deze jongens van Cristofolini lopen toch wel wat vooruit op de nederlandse tuners denk ik.Als je naar hun projecten kijk zegt dat al genoeg denk ik(NRG met 2 Speed cylinders enz.)
 
ik vind het wat van een jolly moto 70 competition weg hebben alleen is bij deze de bocht erg mooi rond en breed. Maar op de laatste foto ... hoe word ie bevestigd aan het blok :?

//edit// hij is wel goedkoper als een nieuwe Jolly :W //edit//

Zal wel achter de demper zitten, aan de lasnaden te zien ?
 
wiwirast said:
Ik heb die topic al eens gelezen.Ik weet niet zeker of ie 24pk heeft,maar ik zeg ook niet dat het onmogelijk is.De Jager heeft ook al 23pk gehaald,maar deze jongens van Cristofolini lopen toch wel wat vooruit op de nederlandse tuners denk ik.Als je naar hun projecten kijk zegt dat al genoeg denk ik(NRG met 2 Speed cylinders enz.)


Die italianen of spanjaarden (weet niet wat het zijn) testen de pk's ook op een andere manier dan in NL ;)
 
ze verkopen ook een vario van 380 euri's. Senza Rulli (zonder rollen) maar liefst. ben benieuwd of ie beter is dan de dopplers...
 
ManourtF said:
ze verkopen ook een vario van 380 euri's. Senza Rulli (zonder rollen) maar liefst. ben benieuwd of ie beter is dan de dopplers...

Ja dat klopt.Lijken zo'n beetje op die Doppler dingen maar iets vager
 
Back
Top