Underseat vaag

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Eyz

Jullie weten vast en zeker wel die underseat die ik heb gekocht: de Kiesler (of ander merk) underseat met het spleetje voor het achterlicht. Ik dus heel blij met dat ding maar zit toch met een probleem. Dat ding lijkt wel verbogen of zo. 1 kant hebben we gemonteerd maar die andere kant moeten we zo erg bij buigen dat als ik er 1 geheel van maak ik bang ben dat het gaat scheuren waar ik nu ook al bang voor ben. Ook past 1 schroefje er niet eens recht in. Dus kan dit gewoon aan die kap liggen of is het gewoon zo beroerd gemaakt dat het niet eens goed past?

Advertisement - register to remove this

Het is algemeen bekend, dat kappen die niet origineel zijn, vaak niet 100% passen en je ze dus een beetje moet bijschaven. De underseat op de goede plek houden en een paar nieuwe gaatjes boren lijkt me zo moeilijk niet. Wil je je scooter optisch mooi maken dan zul je er wel wat moeite voor moeten doen.

Wij hebben onze eigen metalen aanhangpuntjes al gemaakt die 20 x beter zijn. Maar 1 kant zit aardig en dat emt het schroefje valt ana te passen met polyster en een boor.

Maar die andere kant die zover naar recht naar buiten steekt lijkt mij dus echt niet gezond.

Zal ik vandaag ff doen. Komen ASAP

Hier dus de foto's met men vage uitleg: (rode stipejs betekent waar schroefjes in moeten of wat niet deugt of wat er af moet.)

s1kz68.jpg

Daar zie je dus een aanhangpunt wat lang niet deugt. het gat wat in de udnerseat zit komt bij het gaat waar een z scherm schroefje in moet en steekt ver naar rechts uit dus moet em buigen.

s1l07p.jpg

Hier komt het aanhang punt niet eens in de buurt van het frame 8P

s1l0gm.jpg

Hier zie ik 1 mogelijkheid van eht probleem. Ik denk dat ik de hele onderkant van het achterlicht er af moet zagen zodat hij vlekkeloos past.

s1l0yo.jpg

dat bedoel ik dus. Waar de reflector zit. Er helemaal af zagen en dan weer passen. Dan is 1 probleem verholpen en zal ik zien of ik nog zo moet buigen :S

Last edited:
zonder licht unit past hij wel beter, alleen ik heb wel een licht nodig 8P. Dus ik ga denk ik ff in mijn oude achterlicht zitten te hakken en als dat goed uitpakt ook ff met die led. hopelijk dat hij dan wel goed past :S.

ProjectRox said:
zonder licht unit past hij wel beter, alleen ik heb wel een licht nodig 8P. Dus ik ga denk ik ff in mijn oude achterlicht zitten te hakken en als dat goed uitpakt ook ff met die led. hopelijk dat hij dan wel goed past :S.
duuh :P
Bij mij (Next) moet je meer dan de helft van de lichtunit eraf slopen om de bcd underseat derop te krijgen. De lichten heb je nog, maar reflector en gaasgaten enzo moeten er allemaal aan geloven

Zal eerst in men odue licht gaan hakken want als dat mislukt boeit het neit zoveel, maar heb geen zin om men mooie led achterlicht te verzagen. Eerst men oude maar. Zal eens zien of ik het voor elkaar krijg.

Back