D DV86 New Member 19 January 2022 #1 Weet iemand of er ergens een underseat voor het nieuwe model aerox te krijgen is? Zodat het orginele spatbord vervalt en je een strakke achterkant krijgt. Een voorbeeld is hieronder te zien in een oud filmpje: Alvast bedankt
Weet iemand of er ergens een underseat voor het nieuwe model aerox te krijgen is? Zodat het orginele spatbord vervalt en je een strakke achterkant krijgt. Een voorbeeld is hieronder te zien in een oud filmpje: Alvast bedankt
maxo Well-Known Member 19 January 2022 #2 ik neem aan dat je de site van scooter attack al een keer afgestruind hebt op zoek naar dat spatbord? neem aan dat als je mannen van scooter attack dat ding monteren ze het ook wel ergens te koop hebben.... edit: heb overal gezocht maar vgm worden die dingen niet meer geproduceerd. Last edited: 19 January 2022
ik neem aan dat je de site van scooter attack al een keer afgestruind hebt op zoek naar dat spatbord? neem aan dat als je mannen van scooter attack dat ding monteren ze het ook wel ergens te koop hebben.... edit: heb overal gezocht maar vgm worden die dingen niet meer geproduceerd.
D DV86 New Member 20 January 2022 #3 Ik heb idd overal gezocht op internet maar nergens meer te koop Ook niet op Franse en Duitse websites. Verkleidungsset Motorkit MTKT Extreme 6-Teilig Aerox Nitro 2013 MTKT 6-Teiliges Verkleidungsset in 2 verschiedenen Farben Yamaha Aerox/Mbk Nitro IT'S HOT!! IT'S COOL!! IT'S MTKT www.gundg-scootershop.de Zou iemand er nog een weten uit te halen hoor ik het graag
Ik heb idd overal gezocht op internet maar nergens meer te koop Ook niet op Franse en Duitse websites. Verkleidungsset Motorkit MTKT Extreme 6-Teilig Aerox Nitro 2013 MTKT 6-Teiliges Verkleidungsset in 2 verschiedenen Farben Yamaha Aerox/Mbk Nitro IT'S HOT!! IT'S COOL!! IT'S MTKT www.gundg-scootershop.de Zou iemand er nog een weten uit te halen hoor ik het graag
bartj HousePaus 23 January 2022 #4 Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld
Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld
maxo Well-Known Member 23 January 2022 #5 bartj said: Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld Click to expand... dit is oud model man
bartj said: Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld Click to expand... dit is oud model man
rottieark Active Member 23 January 2022 #6 bartj said: Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld Click to expand... Hoe maak je t precies zelf dan?
bartj said: Zoekresultaten voor: ‘underseat mtkt new aerox grijs’ josdijkman.nl Is dit welke je bedoelt? En anders zelf iets maken is ook niet zo ingewikkeld Click to expand... Hoe maak je t precies zelf dan?
bartj HousePaus 23 January 2022 #7 maxo said: dit is oud model man Click to expand... Kun je toch aanpassen Post automatically merged: 23 January 2022 rottieark said: Hoe maak je t precies zelf dan? Click to expand... Zoek ff een howto over polyesteren op. Het is nogal een hoop typwerk om dat nu allemaal uit mn blote bolletje neer te zetten.
maxo said: dit is oud model man Click to expand... Kun je toch aanpassen Post automatically merged: 23 January 2022 rottieark said: Hoe maak je t precies zelf dan? Click to expand... Zoek ff een howto over polyesteren op. Het is nogal een hoop typwerk om dat nu allemaal uit mn blote bolletje neer te zetten.
rottieark Active Member 24 January 2022 #8 bartj said: Kun je toch aanpassen Post automatically merged: 23 January 2022 Zoek ff een howto over polyesteren op. Het is nogal een hoop typwerk om dat nu allemaal uit mn blote bolletje neer te zetten. Click to expand... Zou t is opzoeken en mezelf erin verdiepen
bartj said: Kun je toch aanpassen Post automatically merged: 23 January 2022 Zoek ff een howto over polyesteren op. Het is nogal een hoop typwerk om dat nu allemaal uit mn blote bolletje neer te zetten. Click to expand... Zou t is opzoeken en mezelf erin verdiepen