bcd underseat aerox op cpi/sachs speedjet + vraagje achterlicht

aeverwin

Well-Known Member
hallo ik heb op youtube filmpjes gezien dat ze een bcd underseat op een cpi oliver hadden gezet is dit gewoon mogelijk of moet ik dan in die kap gaan zagen?

alvast harstike bedankt.

en ik had nog een klein vraagje over een achter licht ik wil namelijk een nieuw achterlicht als ik er een van een aerox wil past die op mijn scooter (sachs speedjet 50) hij is ongeveer hetzelfde als de cpi oliver sport):)
 
Advertisement - register to remove this

hallo ik heb op youtube filmpjes gezien dat ze een bcd underseat op een cpi oliver hadden gezet is dit gewoon mogelijk of moet ik dan in die kap gaan zagen?

alvast harstike bedankt.

en ik had nog een klein vraagje over een achter licht ik wil namelijk een nieuw achterlicht als ik er een van een aerox wil past die op mijn scooter (sachs speedjet 50) hij is ongeveer hetzelfde als de cpi oliver sport):)
nrmaal gezien past die wel ik heb ook een sachs speedjet ik heb ook een vraagje voor jouw weet jij waar je tegen een deftige prijs nieuwe kappen kan kopen van de speedjet ciao
 
underseat

Ik krijg/heb sachs speedjet R 50
welke underseats kunnen er op die R ??
of pas er een vn bijv. een aerox erop?
 
ik zou het niet weten. mr iniedergeval bedankt.
volges my zijn de kappen nieuw niet zo super duur maar ik kan me hierin vergissen dealer weet het wel :)
 
Back
Top