This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Underground Racers NeoRox

Hmm ja ik vind hem op dit moment ook tegenvallen ja, het staat nu zo tsja hoe moet je dat zeggen 'lomp/bol' ben al aan het kijken voor een nrg rooster Zometeen effe foto's maken van me bandjes en subje
 
die voorkap.... ik vind het nu net een pokemon

uniek is het iig zeker....

zo te zien gaat dit wel worden...
laterz
 
Zo salaris is weer binnen, en gelijk maar weer bestellen

1 x Stage 6 - Teller houder - Stuur (4040ET03) = €. 5.64
1 x Kill Switch - Framebevestiging (KS-FRAME) = €. 16.95
1 x Kabel - Gas - Universeel - Binnen & Buiten - 2 meter () = €. 3.95
1 x Castrol - Olie - 2 Takt - A747 () = €. 23.50
1 x Pakking - Uitlaat - Scooters () = €. 1.80
1 x Stage 6 - Temperatuur meter - Mini model 0 - 150 graden - Witte Achtergrondverlichting (4033) = €. 32.90
1 x Waterpomp revisieset - Minarelli Horizontaal (AA00788) = €. 14.95
1 x Moer - Krukas - M10 - Kymco - Peugeot - Piaggio () = €. 0.75
1 x Minarelli - Origineel - Keering houder (3VL-E5128-00) = €. 1.95
1 x Malossi - Denso - Bougie - W34 ES-ZU - Lange schacht (63 7409.S0) = €. 15.95


Trouwens heb ik ondernomen dat de deadline kerstvakantie is. Dan moet ik af zijn. En ik zit er ook over na te denken me frame geel te doen, en mijn kappen gewoon mat zwart. Is ook wel een dikke combo denk ik?

Mja als ik stuff binnen heb update

gr martijn
 
Voorkap maar een beetje geshopt. Tijger kop is uitgeprint, met kool overgedrukt op de kap, en daarna met stift ingekleurt



Graag jullie meningen
 
Het probleem van je voorkap is dat de monoseat er te hoog inligt, die moet er diep inkomen, ook de grote lege plek erboven maakt het een raar geheel, daar gaat imo zo'n printje ook niks aandoen.
 
geen pan, en geen geheel, ik zou er eerder 1 driehoeken uitvrezen ofzo en dan dope verlichten, of een beetje in de stijl van je ingepolyesterde monoseat blijven... dit is zo a-symetrisch en het slaat op stront.. beetje zo'n Markt t-shirt uitstraling
 
geen pan, en geen geheel, ik zou er eerder 1 driehoeken uitvrezen ofzo en dan dope verlichten, of een beetje in de stijl van je ingepolyesterde monoseat blijven... dit is zo a-symetrisch en het slaat op stront.. beetje zo'n Markt t-shirt uitstraling
Omg verlichting

Thnx de rest, ik kan ook eens gaan kijken om zelf een air-intake te gaan maken zoals op motor kappen.

Ik ga weer even aan de slag dit weekend
 
Update 31-10-06
Zo ik had van de week weer eens wat dingen bestelt, en dat is vandaag ook binnen gekomen. Ben ook druk bezig geweest weer aan de kappen, en frame, heb toch voor een andere kleuren combo gekozen, zie foto's. heb niet echt zin om een heel verhaal te typen, en foto's zeggen uiteindelijk meer dan woorden
de bestelling

het geheel zeg maar




Hier de under construction achterkap


Verder zou ik die spullen van melvin kopen, het geld enzo is al overgemaakt alleen hij ligt 3 dagen in het ziekenhuis ofzo, dus die worden eind deze week pas opgestuurt
MHR Eprom
MHR Overange wel te verstaan

gr Martijn
Dik gedrukt is bestelt/gekocht
MHR Overange
MHR Eprom
 
Last edited:
't Frame en de setup zien er goed uit. Maar, zoals al eerder gezegd is, zou ik nog wel wat aandacht besteden aan die voorkap; begin helemaal opnieuw en leg 'm lager zou ik zeggen.
 
Thnx,

Ja daar heb je wel gelijk in hoor, maar weetje wat het is dan heb ik een nog groter leeg vlak bovenin. Mischien toch maar wel gewoon een aerox rooster erin?