This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Underground Racers NeoRox

Knalle zal je wel.. maar wát een saai project.. :z

Hoeveel van die projecten bestaan er al niet ?

Ik snap nog steeds niet dat mensen dingen na maken en dan ''denken'' dat ze orgineel zijn.

Maarja dit is mijn mening.

Suc6 met je project.. en als je orgineel wilt zijn verzin dat wat dopes.

de massel
 
Naar mijn idee is zijn voorkap absoluut niet nageaapt en ik vind die kap best wel leuk .

Ik wil nog wel zien wat er met de achterkant gebeurd , ik heb er iig wel vertrouwen in .
 
Wat is er niet orgineel aan mijn project? Jij dan met je 2F4R zip? Dat is past stnd:+

@Extreem BT thenx voor je reactie
 
Thanks robert, morgen is hij wel af. Dan de rest van de kappen effe fixen, zit erover na te denken om ook neo's kappen erbij te nemen, gewoon voor de leuut
 
Ik vraag me af hoe de voorkap uitziet als je er morgen mee klaar bent , want op het moment heeft ie zeker nog afwerking nodig .

Persoonlijk zou ik ook de booskijkers verder door laten lopen , dan lijkt de kap meer 1 geheel , ipv dat het stukje monoseat er zo ff is ingeplakt ( zoals het er nu uitziet ) .
 
Het begint al erges op te lijken he martijn

voorkapje wordt wel dik als je die booskijkers is schuiner laat lopen idd...

Nu nog ff een binnedraaiert en knalluh maar


spreek je
 
Ziet er netjes uit kerel!
maare beter fix je je voorkap zoals je hebt gedaan op je paint nu zijn de ogen nog veelste rond
 
Voorkap zal toch nog best tof worden geloof ik... Hoop alleen dat je goed op de afwerking gaat letten. Aangezien dat écht een must is met zo'n 'gewaagde' voorkap. 8)
 
Thanks to beide, Maikel heeft me beetje geholpen hoe ik meer 'boos'kijkers kan fixen. Ga ik vanmiddag wel even mee beginnen
 
Haha, maar het kickt wel magisch.

Ben net weer druk aan het sleutelen geweest, heb me voorgestelt eerst alle kappen enzo af te maken en dan alles te laten spuiten dus ook frame. Tevens krijg ik morgen me bandjes binnen, en heb net me subje binnen gekregen. Ik moet nu helaas werken tot uurtje of 9 dan update ik wel wat met foto's

peace out
 
Heb je die kap weer in spuitplamuur Zoals ik hem nu gemonteerd zie vind ik de monoseat ook niet staan.