Underground Racers NeoRox

XSL-Martijn

Well-Known Member
2qnqz2b.jpg

Gegroet,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben Martijn en 17 jaar, Leerling Kok. Jullie kennen mijn oude roxje vast wel, waar een regenboog aan kleuren op is gekomen. Kortom ben hem gewoon zat jullie kennen hem wel}) .
2605v1f.jpg


Hieronder de nieuwe plannen:

Een NeoRox te bouwen, dus geen neo's met aerox voorkap maar met meer aerox spullen erop. Waar ik vanuit wil gaan.

Neo's Frame
DD Blok
LC
SR velgen
SR Voorvork.


Mijn setup is als volgt:
2a5gqkw.jpg


Hier wat foto's van me blok:
2605ufk.jpg


2605urp.jpg



Update 22-09-06:
Sr DD Velgen binnen gekregen.
4hcmcnm.jpg


Ik heb net de staalboer gebelt, en die wilt ze wel even stralen voor weinig. Is ook wel nodig:+

Update 30-09-06

Zo Voorvork binnen gekregen, ik heb toch maar een andere gekocht van Roma Racing ziet er goed uit :* . Ik heb ook me velgen terug van de straler ziet er allemaal super netjes uit.

Hier 2 fototjes
48f3fhh.jpg


2jccydc.jpg


Update Dierendag 2006

Zo dames en heren, ben weer intensief bezig geweest aan mijn machine. Zo heb ik gister een neo's frame gekocht en voorkappen, en ben gelijk mijn frame gaan spuiten. Toen heb ik de sr voorvork erin geprobeert te beunen, alleen die ijzeren stand aan het kroonstuk was niet lang genoeg, dus toen ik ik maar mijn aerox kroonstuk gebruikt, en de SR pootjes daarin gestampt :D . Ook mijn gekochte SR voorremset erop gezet, wordt nog schoongemaakt en gespoten... 8P Zo heb ik vandaag alles een beetje opgebeunt, baal er wel van dat ik nu weer me subje moet omlassen, dus op de foto's zie je 1/2 inlaat niet. Ook komen er morgen leuke spullen binnen, die ik dan zo snel mogelijk update. Smiddags of anders 's avonds laat. Hier een foto'tje van dit moment, let niet op kappen ed. gewoon voor de vormgeving even :=
4crxumb.jpg

2lvnz9j.jpg


Update 05-10-06
Zo dan kom je net thuis van je werk, en staan er 2 heerlijke pakketjes in je kamer, mij vragend aan te kijken of ze uitgepakt mogen worden 8P . Nou oke ik gaf toch maar toe en opende ze. prompt zat er een uitlaat in. DPR C21. En in het andere pakketjes euroscooters stuff :* . Nou had ik belgom bestelt denkende :rolleyes: dat er maar 1 belgom bestaat om te polijsten |L . Nou ja kijk zelf ze foto's maar even morgen meer over me spullen ga nu eerst effe wassen :+ peace out
30lcwa8.jpg


Update 08-10-06
Zo weer even 3 dagen rustig aan gedaan eigenlijk. heb me velgen gespoten en uitlaat er even fotovast :L onder gehangen. Aankomende week zal het rustig blijven met de NeoRox, ik ben druk met mijn opleiding en werk. Ik zal savonds wel gewoon een beetje gaan sleutelen dus mischien dat ik savonds wat update. Zowieso ga ik me voorvork poten afmaken/verlagen. Frame afspuiten, subframe opsturen. En Ml50's bestellen. Dan komt er eind van de maand een Eprommetje:kleuter: en dan kan ik mischien wel rijden. Hier nog een aantal picca's @ room. ;)
2ppin47.jpg


46y54w0.jpg


30wxele.jpg


Zit al schade op 8P, wordt wel herstelt
4dwwy8z.jpg


4gxjqyh.jpg


09-10-06[/IMG]
Zo weer even een minder spectaculaire update, ik ben vandaag bezig geweest met mijn blok sprintklaar in elkaar aan het zetten, zoals vloeibare pakking bij membraam, vertandingsolie etc etc. Ik ben ook druk bezig geweest met me voorkap waar ik zeer tevreden over ben tot nu toe omdat nog nieman dat heeft, ik ben vanmiddag ook naar de PTT gefietst om mijn Subje op te sturen, puttense aerox gaat wederom een subje voor mij ombakken, die verwacht ik eind deze week terug te hebben.
Hier nog wat fototjes van vanavond.
Waar ik mee bezig ben.

Zo is hij nu:
40de03r.jpg

4ghwrci.jpg



Zo gaat hij worden (de 2 gaten en die gleuf bovenin gaan ook glad)
40oq7g1.jpg


Hier picca's van't blok 8P
Speed 06
2d0hsvn.jpg

deepeeair/straatscootie
2s0iaee.jpg

Mooiste foto :)
334ovfn.jpg

2dkiphz.jpg


Update vrijdag de 13e
Zo maar eens een kleine update, op deze ongeluksdag. Ben druk in de weer met de kappen, zo heb ik mijn voorkap bijna glad, en zit ik erover te te denken of gewoon geen verlenging van de booskijkers te maken, vind hem nu opzich ook wel goed genoeg. Ook komt begin volgende week mijn subframe weer terug, zodat ik mijn blok eronder kan hangen, maar of ik dat doe weet ik nog niet zeker omdat ik nog geen bandjes heb bestelt/gekocht. Dat gebeurt eind van de maand het zelfde geval als de eprom die wordt eind van de maand direct bestelt. Hier nog 2 foto's van mijn voorkap, die van de andere kappen plaats ik vanavond wel effe
2h8bhg6.jpg

2ll0c29.jpg


Update0r 17-10-06

Wat gaat de dagen toch sne:| Maar goed. Even een kleine update zonder fotos, die maak ik morgen wel even in de buitenlucht.

Oke waar moet ik beginnen 8P , ik ben druk bezig geweest met me voorknipperlichten dicht te plamuren en de voorkant af te werken, dat vordert allemaal als een speer ;) verder krijg ik morgen ook me subje terug die ik weer heb laten lassen bij puttenseaerox omdat me gelaste aerox subje wel beviel. Ook heb ik nu/net Ml50's bestelt die verwacht ik donderdag wel op de mat van euroscooters. Dus dan kan ik hem tenminste laten rollen waar ik dan al heel blij mee ben, ook heb ik van roxystyle overangeset en een eprom gekocht, alleen dat handelen we later af(10dagen) omdat me loon van deze maand nu wel op is :w Dus morgen even wat leuke fototjes.

Kusje en slaap lekker :*

Update 18-10-06
Zo dat was weer een lekkere beunmiddag deze dag:). ben zeer opgeschoten met de voorkap. Heb van maikel effe wat tips gekregen over de booskijkers :d thnx daarvoor. Ook is me subje binnen gekomen, en nogmaals zeer nice door gert-jan. Het enige jammere is dat ik mijn aerox buddy verkocht had, waardoor ik nu de buddy van de straatrox even gebruik(maar die niet aangepast is) daarom ligt de carb even bij de uitlaat. Ook krijg ik morgen de Ml50's binnen.
Foto's
Straat achterkappen:D
2eo8j80.jpg

2ut3ipv.jpg

348otvl.jpg

4hxa3wl.jpg


Updatez0r 19-10-06
Zooww lekker een brake van 2 tot 6 van me werk 8P , dus ja je hebt niks te doen je gaat beunen. Nou oke lekker bezug zo aan me blokkie. Komt den TNT met een pakketje dus met een dikke odol openvouwe en ja or, de bandjes. Als een dolle nazareth bewoner natuurlijk, heb daarna mijn neo's zadel er effe opgezet en geprobeert de bandjes er zelf op te draaien, alleen dat lukt voor geen meter dus die breng ik voordat ik zo naar me werk ga even naar de dealer. Ook heb ik een 0wnage tankplankje gemaakt van karten/polyester/plamuur :rolleyes: beetje zinloos maar wel handig. Nu even 10 dagen wachten op me loon dan het spul kopen van melvin/roxystyle en vlammen. Hier nog wat foto's want dit gelul is ook niet echt goed voor de donderdag middag.. oi :*
2m6pl77.jpg

8P
29fczg2.jpg

4326fd3.jpg

Hier btw de spullen die van van Melvin koop
4854xfr.jpg


Update 25-10-06
Zo daar zijn we dan weer:). Niet echt veel gesleutelt aan de neorox, wel even wat nodige dingen laten doen, zo zitten de bandjes eromheen, en mijn voorrem opdruk gemonteerd. Ik zit nog steeds na te denken wat ik verder met me voorkap doe? Mischien een playboy logotje erin maken maar? graag wat suggesties op mijn pagina met wat jij mooi zou vinden. Dus nog even wachten op mijn loon en dan betaal ik melvin voor mijn spullen en dan. jawel knallen 8P
Foto's (ze zijn wat wazig omdat het al schemert)
4dltzlv.jpg

43mvfad.jpg

2vmzgvt.jpg

2vw7294.jpg


Code:
Wat er nog moet gebeuren
SR remmensets achter.
[B]Mhr Eprom[/B]
[B]MHR Overange[/B]

Update 31-10-06
Zo ik had van de week weer eens wat dingen bestelt, en dat is vandaag ook binnen gekomen. Ben ook druk bezig geweest weer aan de kappen, en frame, heb toch voor een andere kleuren combo gekozen, zie foto's:). heb niet echt zin om een heel verhaal te typen, en foto's zeggen uiteindelijk meer dan woorden:D
de bestelling
http://i11.tinypic.com/2l8hs2t.jpg[/IMG[
het geheel zeg maar
[IMG]http://i12.tinypic.com/48q6q85.jpg
2zz1ft2.jpg

http://i12.tinypic.com/3z6x9qt.jpgp/IMG]
[IMG]http://i12.tinypic.com/2reqhxv.jpg
Hier de under construction achterkap
2ic8mqv.jpg


Verder zou ik die spullen van melvin kopen, het geld enzo is al overgemaakt alleen hij ligt 3 dagen in het ziekenhuis ofzo, dus die worden eind deze week pas opgestuurt
MHR Eprom
MHR Overange wel te verstaan

gr Martijn
Dik gedrukt is bestelt/gekocht
MHR Overange
MHR Eprom
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leuk, een na-maak project. :+

"Het gaat daar op lijken, met deze kleurstelling"
Klinkt me redelijk namaak. :)

Succes anyway. :)
 
Last edited:
BojT said:
Leuk, een na-maak project. :+

"Het gaat daar op lijken, met deze kleurstelling"
Klinkt me redelijk namaak. :)

Succes anyway. :)

leuke eerste post :( vind toch niet echt dat jij gelijk hebt op de kleuren na dan

ik vind het wel een tof project succes er nog even mee nog genoeg te doen zie ik zo :)
 
Leuke setup, maar koop even een fatsoenlijke carb ervoor. Als je toch flink geld aan het uitgeven bent...

Verder valt er eigenlijk vrij weinig over te zeggen.
 
Ik sluit me aan bij Bojt.
Beetje jammer, dat je al andere scooters als voorbeelden gebruikt :) beter verzin je zelf iets, ookal is het maar de ""basis"" :)
suc6
 
Back
Top