hallo, ik heb het volgende probleem ....
Setup is :
gila 70 cc
yas c16
20,5 mm carb sproeier 100
malossi koppeling(blauwe drukveer)
polini vario(3,6 gram rollen)
malossi v-snaar
Als ik weg wil rijden komt er z'n bwooaaaap geluid maar als ik heel snel achterelkaar gas geef dan doet hij het wel....
En als ik gas helmaal open doe houdt hij ineens in (valt weg in toeren) en daarna rijdt hij weer door en dan valt hij weer weg?
En als ik dan weer stil ga staan slaat hij weer af
Ik heb mijn powerfilter al afgeplakt(z'n schuimrubber ding)Hij doet het dan wel iets beter maar hij doet het dan nog steeds niet goed?
Moet ik dan nog een nog grotere sproeier erin doen of kan het ook zo zijn dat mijn membraanklepjes niet meer goed zijn ?
Alvast bedankt....
(ik heb al gesearched maar daar zie ik telkens verschillende antwoorden)
Setup is :
gila 70 cc
yas c16
20,5 mm carb sproeier 100
malossi koppeling(blauwe drukveer)
polini vario(3,6 gram rollen)
malossi v-snaar
Als ik weg wil rijden komt er z'n bwooaaaap geluid maar als ik heel snel achterelkaar gas geef dan doet hij het wel....
En als ik gas helmaal open doe houdt hij ineens in (valt weg in toeren) en daarna rijdt hij weer door en dan valt hij weer weg?
En als ik dan weer stil ga staan slaat hij weer af
Ik heb mijn powerfilter al afgeplakt(z'n schuimrubber ding)Hij doet het dan wel iets beter maar hij doet het dan nog steeds niet goed?
Moet ik dan nog een nog grotere sproeier erin doen of kan het ook zo zijn dat mijn membraanklepjes niet meer goed zijn ?
Alvast bedankt....
(ik heb al gesearched maar daar zie ik telkens verschillende antwoorden)