mbk booster uitvallen

Kurkan

New Member
ik heb een 1999 mbk booster 2 takt.wanneer ik een wheelie probeer valt de motor of stil of stopt het voor een second en werkt het weer. wanneer ik het scooter op zijn zijstand zet valt het ook opnieeuw uit. maar als het recht staat is er geen probleem. en wanneer ik de scooter wat rond heb gereden en uit zet kan ik het niet meer starten zonder de gas in te houden ander zal het niet starten maar als ik het na een uur probeer te starten werkt het zonder gas in te houden. wat kan de probleem zijn?
 
Advertisement - register to remove this

ben geen wheelie expert maar heb wel eens gelezen dat je vlotter dicht kan drukken bij een wheelie en dat hij daarom geen benzine meer krijgt
en als je recht stilstaat je vlotterbakje weer gevult is waardoor je weer normaal kan starten
 
ben geen wheelie expert maar heb wel eens gelezen dat je vlotter dicht kan drukken bij een wheelie en dat hij daarom geen benzine meer krijgt
en als je recht stilstaat je vlotterbakje weer gevult is waardoor je weer normaal kan starten
deze probleem had ik niet, het is opeens gekomen. ik heb wel gevonden dat mijn choke kabel vast en kapot is waardoor mij choke vast is.
 
ik heb gekeken en het ziet niet aan de choke, ik heb het onbegrensd nu en het is nogsteeds aan het stotteren op vol gas tenzij ik de choke gebruik
als je met de choke aan goed rijdt dan zou hij niet moeten stotteren zonder choke. stotteren is namelijk een symptoom van brandstof te rijk en als je de choke aanzet wordt deze nog rijker. de scooter houdt in bedoel je denk ik?
 
als je met de choke aan goed rijdt dan zou hij niet moeten stotteren zonder choke. stotteren is namelijk een symptoom van brandstof te rijk en als je de choke aanzet wordt deze nog rijker. de scooter houdt in bedoel je denk ik?
als ik de gas vol in hou gaat het scooter niet naar voren en gaat het uit als ik blijf gas geven, wanneer ik de choke gebruik gebeurt dit niet en zal het werken als normaal.
 
als ik de gas vol in hou gaat het scooter niet naar voren en gaat het uit als ik blijf gas geven, wanneer ik de choke gebruik gebeurt dit niet en zal het werken als normaal.
maar stottert hij of houdt ie in? stotteren klinkt een beetje als een oude deurbel ttttrrrrr ttrrr. en inhouden meer buaaaap
 
Back
Top