Uitlaten zip 4t 80cc

Henkie68

New Member
Ik heb 2 vragen

ik heb een zip 50cc 4t 2v uit 2016. Als ik er een 80cc op zet en een jamarcol uitlaat of bullet uitlaat ga ik dan harder want ik hoor veel mensen zeggen dat je met de standaard uitlaat het hardst gaat. En nog een vraag hoe kan de politie er achter komen dat het een 80cc is en mogen ze dat alleen checken bij de rollerbank of mogen ze je ook gewoon staande houden en het dan checken.
 
Advertisement - register to remove this

Standaard uitlaat is harder voor optrek en bijvoorbeeld een turbokit uitlaat verhoogt je top snelheid echter kant dit wel trek kracht kosten. Ze kunnen je scooter op de rollerbank zetten maar kunnen ook onder je scooter kijken als ze zien dat je veelste hard op een 50 weg ofzo rijd
 
Oke dankjewel

en heeft het zin om een malossi luchtfilterelement te monteren en mn luchtfilter te ontgrenzen en dan een sproeier 82 te monteren of gaat dat niks opleveren.
 
Oke dankjewel

en heeft het zin om een malossi luchtfilterelement te monteren en mn luchtfilter te ontgrenzen en dan een sproeier 82 te monteren of gaat dat niks opleveren.
Mallosi luchtfilter element doet volgensmij niet zo heel veel. Andere textuur en misschien iets meer lucht maar dat is 't wel. Sproeier zou ik niet weten heb zelf nu 78 in 50cc, misschien dat ik 80 binnenkort erin zet. Gewoon kwestie van proberen en kijken wat voor jou werkt
 
Back
Top