Uitlaat

otg_l9

New Member
Ik ga binnenkort een 70cc Peugeot Ludix kopen, maar de eigenaar heeft de uitlaat al apart verkocht. Weet iemand een goede, goedkope 70cc uitlaat die erop kan?
 
Advertisement - register to remove this

Sorry hoor ... als je de Search functie had gebruikt , had je talloze antwoorden gehad , via Google ,,, een link hierheen .
Ok dan ... een goede allround uitlaat voor je Ludix ... Yasuni R .
 
Hier ook even de opmerking, reageer of niet, of wijs ze erop dat je ze graag helpt als ze ook even uiteggen waarom ze er bv met hun vraag te googlen er niet uit komen. Desnoods wijs je nog even naar onze welkomspost https://scooterforum.net/threads/welkom-op-scooterforum-net.216579/

Vind je het teveel werk om vriendelijk te blijven, reageer dan niet :)
Beetje onderzoek mag wel, meeste gasten verwachten alles te vragen en niet ff zelf zoeke
 
Wat heeft iedereen met een peugeot ludix en 70cc. Volgens mij rijd er ook echt niemand nog origineel rond.
 
Wat heeft iedereen met een peugeot ludix en 70cc. Volgens mij rijd er ook echt niemand nog origineel rond.
Ieder zijn eigen smaak . Ik zou er zelf ook niet op rijden maar ik geloof wel dat het snelle machines zijn als ze een beetje opgevoerd zijn.
Licht van gewicht, makkelijk onderhoud, en snel.
 
Back
Top