Uitlaat Verroest???

dennis mk

!EVO SETJE!
Ik heb een c16 die verroest is, niet overal maar op sommige plaatsen tog best wat roest, ik kan dit misschien wel wegschuren, mar hoe kan ik dit goed doen, en moet er dan lak overheen??? weet iemand welke lak er op een c16 moet, en hoe ik de roestplekken goed kan wegkrijgen. Anders word het tog zwart spuiten :(
 
Advertisement - register to remove this

Tssss die uitlaat is toch niet verroest joh... mijn leovinci was echt 10x zo erg toen ik eraan begon :rolleyes:

Ik heb er toen met de staalborstel op boormachien de roest eraf geschuurd, ging wel redelijk en zonder krassen, maarja toen waren wel me lasnaden weg...

Een week later was ie alweer ver verroest btw.. :|
 
nou, al sje van dichtbij kijkt wel, maar als je hem goed schuurt, daarna paar keer goed lakt, en met olie smeert, kan hij volgens mij egt niet meer verroesten, maar waarom ma je niet over die lasnaalden dan, anders kan het veel sneller
 
ik vind het roesten wel meevallen :)

Heb erger meegemaakt.

Maarre als je hem netjes lakt en droog maakt na het rijdne in de regen blijft ie gewoon mooi hoor. Mjah meeste mensen zijn lui, ik ook :).
 
Het iedere keer schoonmaken van een uitlaat is niet echt haalbaar he. Tenminste, niet als je het ding voor alledaags vervoer gebruikt. Als ik er mee naar school rij en het regent ga ik natuurlijk niet die uitlaat schoonmaken als ik op school komt, omdat die uitlaat nog veel te warm is en ik les heb, omdat ik er geen zin in heb en omdat het geen zin heeft omdat mn scooter op school niet overdekt staat ofzo.
 
Back
Top