Uitlaat te zwaar

kuba

New Member
Heb is een vraagje

Kheb een aerox met een topprestatie duo plus doppler edu krukas met pvl onsteking , overrange vario, 28mm draaibare tpr spruitstuk me 21mm polini carbu en een c21 maar zit met het probleem dat veel mensen zeggen dat de c21 te veel vraagt aan mijn cilinder en dat de carrera 16 van de stad 16 beter zou nu vind ik zelf dat die het cv doet maar op mijn vorige setup met standaard onsteking yasuni r overrange 21mm spruitstuk en 21mm carbu haalde ik 116 en nu met de huidige maar 95 kan het dat de c21 te veel zorgt ervoor dat de cilinder niet genoeg terugslag krijgt of niet de volledige prestatie kan geven?
kan iemand miss helpen

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

En welke vertandingen kan ik het beste pakken steken standaard primaire in en ik dacht 14/43 secundaire
Heb je enig idee waar je het over hebt?
Je noemt al 2 verschillende versies van de c16. De City 16 en de Carrera16, laatste zou je het beste kunnen monteren en anders zijn er nog wel paar leuke uitlaten te krijgen.
En waarom heb je een 28mmspruitstuk en een 21mm carb? Gewoon standaard spruitstuk erop zal stukken beter gaan.
Vertanding kun je nog wel standaard laten, en als je straks een stapje hoger gaat qua cilinder zou ik me daar pas mee bezig houden en dan beter 13/44. En staat je pvl wel goed?
 
Back
Top