Beste uitlaat viva hoogtourige 70cc

Advertisement - register to remove this

stage 6 pro replica past gewoon maar denk dat het ongeveer vergelijkbaar is met een yasuni r en anders inderdaad een c16 aanpassen of een polini evo uitlaat vergelijkbaar met c16 (heb ze allemaal gehad maar dat was wel op minarelli horizontaal)
 
Als het een Verticaal Blok is ... moet je wel heeeel goed moeten kunnen Vijlen / Frezen omdat hoogtoerig te krijgen ,
Hoogtoerig begint pas bij 14,000 RPM
Vgm weet je niet wat t allemaal wat je wil. Je zat eerst te roepen dat je ander motorblok er onder gingen hangen en een andere Cil van mina op peigeot maar nu wil je een hoogtourige cillinder die niet voor Viva bestaat op een scooter of hoe moek da zien
 
Vgm weet je niet wat t allemaal wat je wil. Je zat eerst te roepen dat je ander motorblok er onder gingen hangen en een andere Cil van mina op peigeot maar nu wil je een hoogtourige cillinder die niet voor Viva bestaat op een scooter of hoe moek da zien
Lezen lezen lezen ... je Huiswerk doen ... Met Google kom je al een stuk verder .
Het enige blok wat onder een peugot pas te maken is zonder al teveel gedoe , is een Minarelli blok . ivm de montage punten .
Dan nog imo een kansloos Project , Maak je Keuze ... Ik ben voor Piaggio gegaan ... Ook ik ja ... ben flink op de Neus gevallen met Peugeot.
 
Lezen lezen lezen ... je Huiswerk doen ... Met Google kom je al een stuk verder .
Het enige blok wat onder een peugot pas te maken is zonder al teveel gedoe , is een Minarelli blok . ivm de montage punten .
Dan nog imo een kansloos Project , Maak je Keuze ... Ik ben voor Piaggio gegaan ... Ook ik ja ... ben flink op de Neus gevallen met Peugeot.
Ja vind het maar een beetje vaag allemaal, het is gewoon ene roeper. Ik ga dit bouwen en denken dat alles makkelijk is maar valt tegen
 
Op een Peugeot neem je een 70cc, een yasuni R, een 17.5 en een knappe vario.

Al het andere is geld en tijd verspilling.

En accepteren dat een 50cc mina of pia je alsnog pakt.
 
Back
Top