Uitlaat sym orbit 2

Symorbit2

New Member
Hallo,
De demper van mijn uitlaat is afgebroken. Ik heb een sym orbit 2 met motortype xs1P370MA-2A. Ik heb al heel wat sites afgezocht maar ik kan geen uitlaat vinden die voor dit motortype geschikt is. Er moet namelijk ook zo’n oxygensensor opzitten maar die hebben de meeste uitlaten niet. Waar kan ik wel de goede uitlaat vinden?
Grt
 
Advertisement - register to remove this

Makkelijkste is een originele kopen..

Maar je kan ook gewoon een schroefdraad ding op je nieuwe uitlaat bocht lassen.
 
Hallo,
De demper van mijn uitlaat is afgebroken. Ik heb een sym orbit 2 met motortype xs1P370MA-2A. Ik heb al heel wat sites afgezocht maar ik kan geen uitlaat vinden die voor dit motortype geschikt is. Er moet namelijk ook zo’n oxygensensor opzitten maar die hebben de meeste uitlaten niet. Waar kan ik wel de goede uitlaat vinden?
Grt
Mn maatje heeft ook een Orbit 2 en uitlaat was lek geraakt bij dat ''oxygensensor'' pijpje op de uitlaat, die heeft hem dichtgeknepen een paar las hechtjes gegeven, slangen los gekoppeld afgedicht en rijd prima.

Edit: wat ik wil zeggen is dat je volgens mij ook een uitlaat kan nemen zonder dat pijpje, een scooterwinkel zal het denk ik ook adviseren
 
Last edited:
Mn maatje heeft ook een Orbit 2 en uitlaat was lek geraakt bij dat ''oxygensensor'' pijpje op de uitlaat, die heeft hem dichtgeknepen een paar las hechtjes gegeven, slangen los gekoppeld afgedicht en rijd prima.

Edit: wat ik wil zeggen is dat je volgens mij ook een uitlaat kan nemen zonder dat pijpje, een scooterwinkel zal het denk ik ook adviseren
28B2EC4D-A0A3-414A-AB65-70CF5F19DC27.jpegbij mij is de uitlaat niet lek bij dat buisje maar bij demper. De demper is er nu helemaal van af gebroken. Ik ben nu alleen opzoek naar een hele nieuwe uitlaat omdat volgensmij een scooter deze sensor wel nodig heeft.
 
Ja wat ik bedoel is je hebt dat pijpje niet nodig, volgens mij zijn die vervangingsuitlaten vaak zonder pijpje. Maar ik zou even een zaak mailen of bellen.
 
De orbit 2 is, door de jaren heen, met minstens 3 verschillende motoren geleverd.
Zo te zien aan het motortypenummer is dit de Euro4 versie en de doosjesschuivers op het internet vinden waarschijnlijk deze uitlaat te duur om in voorraad te hebben en gezien de leeftijd is hier misschien niet genoeg vraag naar.

Dus ipv op internet te kijken, gewoon langs de Sym-dealer waar je deze scooter gekocht hebt, deze kan je ongetwijfeld helpen.
 
De orbit 2 is, door de jaren, met minimaal 3 verschillende motoren geleverd.
Zo te zien aan het motortypenummer is dit de Euro4 versie en de dozenschuivers op het internet vinden waarschijnlijk deze uitlaat te duur om in voorraad te hebben en gezien de leeftijd is hier niet genoeg vraag naar.

Dus ipv op internet te kijken, gewoon langs de Sym-dealer waar je deze scooter hebt gekocht, deze kan je helpen.
lk heb nu een uitlaat gevonden die de goede aansluiting heeft. Deze is alleen voor een sym fiddle 3, maar lijkt erg veel op de aansluitingen die ook op mijn oude uitlaat zitten. Nu is alleen de vraag of dit gaat passen. Hieronder de uitlaat die ik heb gevonden.1666293561112.png
 
Waarschijnlijk staat bij deze website een motortypenummer waarop deze uitlaat past.
Vergelijk dit motortypenummer met die van jouw of beter nog bel of mail die zaak.
 
Back
Top