Aftermarket uitlaat sym mio

OlivierN

Active Member
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een aftermarket uitlaat voor mijn mio, en vroeg me af hoe ik hiernaar moet zoeken.
Ik zie veel uitlaten die niet op de mio passen maar wel op een vespa bijvoorbeeld. Kan ik deze gewoon aan mijn huidige uitlaat lassen ofzo? Of moet de uitlaat echt voor het mio model zijn gemaakt?
daarnaast welke uitlaat zouden jullie mij aanraden, het gaat mij eigenlijk vooral om het geluid (verjaardagscadeau)
alvast bedankt

mvg Olivier.
 
Advertisement - register to remove this

Beste @OlivierN

Je gaat op dit forum echt wel geholpen worden.

Maar vertel iets meer over de scooter die je hebt.
Bouwjaar, snor/brom is bijvoorbeeld handig om te vermelden...

Maaruhhhh.......
Kijk hier even......
 
Beste @OlivierN

Je gaat op dit forum echt wel geholpen worden.

Maar vertel iets meer over de scooter die je hebt.
Bouwjaar, snor/brom is bijvoorbeeld handig om te vermelden...

Maaruhhhh.......
Kijk hier even......
Het is een sym mio 50 4t brom uit 2008.
Ik krijg op internet als ik zoek naar mio eigenlijk alleen maar de originele uitlaat... daarom de vraag.
 
Ja alleen kijk dit is 1 uitlaat eigenlijk bijna exact dezelfde als het origineel. Ik zit meer te kijken naar bijvoorbeeld een akrapovic. Deze is alleen niet per se voor de mio bedoelt. Maakt dat uit? Kan ik alleen een uitlaat bedoelt voor een mio eronder zetten?
 
Waarom zou je een uitlaat die eigenlijk niet geschikt is voor jouw scooter willen omlassen.
Alles is natuurlijk aan te passen maar waarom???
Als je bijvoorbeeld een cult uitlaat neemt als die Akrapovic wat win je dan?
Vermogen is waarschijnlijk niet merkbaar en je hebt een hoop meer herrie, ook al noemen sommige mensen dit cool en nog dommere mensen vinden het cool als hun uitlaat knallen veroorzaakt of nog beter, vlammen schiet. :rolleyes:

Mensen die dit cool noemen en je ervan willen overtuigen dat dit ook cool is, verdienen er waarschijnlijk goed aan zoals sommige Youtubers!
 
Waarom zou je een uitlaat die eigenlijk niet geschikt is voor jouw scooter willen omlassen.
Alles is natuurlijk aan te passen maar waarom???
Als je bijvoorbeeld een cult uitlaat neemt als die Akrapovic wat win je dan?
Vermogen is waarschijnlijk niet merkbaar en je hebt een hoop meer herrie, ook al noemen sommige mensen dit cool en nog dommere mensen vinden het cool als hun uitlaat knallen veroorzaakt of nog beter vlammen schiet. :rolleyes:

Mensen die dit cool noemen verdienen er waarschijnlijk goed aan zoals sommige Youtubers!
Omdat ik de originele uitlaat niet mooi vindt. En ik indirect iemand ken die er ook een akrapovic onder heeft en dat wel vet vind. Als je niet helpt reageer dan niet sparky
 
Ik zit meer te kijken naar bijvoorbeeld een akrapovic. Deze is alleen niet per se voor de mio bedoelt. Maakt dat uit? Kan ik alleen een uitlaat bedoelt voor een mio eronder zetten?
Wat ik zo online zie, zijn het alleen originele uitlaten.
Dus een andere manier is om er zelf een te maken met een slip-on muffler van akra
Post automatically merged:

Omdat ik de originele uitlaat niet mooi vindt. En ik indirect iemand ken die er ook een akrapovic onder heeft en dat wel vet vind. Als je niet helpt reageer dan niet sparky
ook op een sym mio??
 
Wat ik zo online zie, zijn het alleen originele uitlaten.
Dus een andere manier is om er zelf een te maken met een slip-on muffler van akra
Post automatically merged:


ook op een sym mio??
Ja ook op een mio
Slip-on muffles ga ik naar kijken dankjewel!
 
Weet ik niet; zou me niks verbazen. Is dat erg slecht? Haha
Niet perse, alleen is alles van Alie een stukkie duurder geworden en is er een kans dat de douane je eruit vist, waarna je extra kan betalen.

Ik weet niet hoe groot de pakkans is, misschien kan iemand anders dat vertellen??
 
Back
Top