Uitlaat probleem , echt wel help nodig :(

NitroTuning

Nitro // tuning //
probleem met leovince zx .. heb nog ni lang geleden nieuwe Nitro gekocht .
volledig nieuw , mooi ingerede , en als die ingerede was ging ik er chapmentje onder steke .. maar ipv van harder dan 50 te gaan ging ik nog max 30-32 ..
wat zou hiervan het probleem kunne zijn? met mijn andere scooters en crosse had ik geen probleme :( maar deze nitro is klote .. vario ring der nu wel uit en std chapment op voor de rest niks veranderd ( rijdt 75 nu ) maar ik wil die leovince eronder krijgen , alvast bedankt :)
 
Advertisement - register to remove this

Zal wel uitlaat zijn, onze belgische buren vergeten nog wel eens dat dit een nederlands forum is:p

Met de ZX zul je dus zeker andere trek- drukveren, variorollen en sproeier moeten vervangen. Er zo een 'chapment' onder steken en verwachten dat het goed rijdt werkt niet :)
 
euhm jah sorry van chapment ( uitlaat ) , maar het probleem is ik heb de trekveren en gewichtjes erin gestoken die bij de uitlaat zaten , en als ik de eerste keer gas geef gaat die vol open tot 80 en als ik dan rem of de gas los , gaat die nog max 30-32 dus echt wel raar , de begrenzingen zijn er uit , of is het de uitlaat zelf waar iets mis mee is ?
 
Klinkt meer als een te kleine sproeier (als je elec choke hebt) of te grote (als je geen electrische choke hebt). En ja je moet de beoel AFSTELLEN en niet de spullen die erbij zitten eronder gooien. Als je er geen verstand van hebt snap ik dat je denkt dat dat het correcte is maar dat is het helaas niet (soms wel als je geluk hebt maar in jou geval wss dus niet) :)
 
kweet dak moen afstelle heb ik al geprobeerd maar denk dat het van de carbu komt , kben ni zeker dus wou ik eerst op forum poste voor ik hem uit elkaar gooi
 
mischien is een typecursus iets om mee te beginnen? :!

verder ,het ding moet gewoon goed worden afgesteld , dwz de rollen , drukveer , trekveren en de sproeier.

drukveer zou ik iig al vervangen.
 
uitaat is idd ontgrenst , dus afstellen zal dan wss het probleem zijn , met mijn andere scooters had ik ni zoveel probleme , eerste keer da ik wel leovince uitlaat heb gekocht
 
Back
Top