Uitlaat stoten probleem...

mbdesign

Well-Known Member
hallo, Ik heb een Booster (BWS) van 2006 ik heb een klein probleempje. Als mijn brommer koud staat en je wil vertrekken duurt het een paar seconden tot hij vertrekt. Bovendien laat hij heel veel uitlaat stoffen los en trekt voor geen meter op (die paar seconden) daarna doet hij het perfect. Wat ook heel raar is als ik direct vertrek (dus zonden op te warmen) dan heeft hij dit probleem niet... wat zou dit kunnen zijn ? setup: Leovinci zx uitlaat (aan de uilaat kan het niet liggen want ik had het ook met de originele uitlaat) power 1 vario set leovinci 5,1 g rollen
 
Advertisement - register to remove this

Net iets te grote sproeier, teveel olietoevoer, verstopte uitlaat. Als je hem een minuutje stationair laat draaien voor je wegrijdt heb je het dan nog?
 
kan aan je choke liggen. Als ie koud is gaat deze aan en dan pruttelt ie flink totdat ie warm word.
Vriend van me heeft precies hetzelfde probleem met deze kou, wss is het gewoon een te grote sproeier;)
 
Njha het is een automatische chock..., en het is de originele sproeier die er in zit. En hij staat bovendien in een garage mijn brommer en hij gebruikt rond deze tijd zijn chock niet meer.


kan aan je choke liggen. Als ie koud is gaat deze aan en dan pruttelt ie flink totdat ie warm word.
Vriend van me heeft precies hetzelfde probleem met deze kou, wss is het gewoon een te grote sproeier;)
 
Back
Top