Uitlaat pakking iedere keer kapot???

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Eyz

Ik had een andere uitlaat op de scoot van men zus gezet en er ene pakking opgezet. Nu zat er iets niet goed dus uitlaat er onder weg en zag dat de pakking gewoon kapot was. Andere er onder en nu lekt hij weer bij de pakking! de hele pakkign zal wel weer naar de *** zijn terwijl hij er nog maar 2 a 3 dagen op zit. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?
 
Advertisement - register to remove this

Neej was een fluitend geluid. Ben ik inmidels al achter. Die heb ik verwijderd. Voor de rest: dat ie harder loopt boeiend, intereseert ze niet echt meer, dus doe er wat meer aan. Want zou het helpen, de varioring er uit? Anders haal ik ff de varioring er uit en als dat werkt hou ik hem er uit.
 
dan had je dus beter moeten luisteren naar mij , dan had je nu geen problemen gehad , ik zeg zoiets niet om jou te pesten maar om je te behoeden voor onnodige situaties zoals deze. de scooter is neem ik aan voor dagelijks vervoer , en niet voor de show , dus zorg dan dat ie voor degelijks vervoer KAN worden gebruikt. in mijn ervaring in scooters en bromfietsen heb ik geleerd dat een std scooter , begrensd of onbegrensd voor de minste probemen zorgt , ga je dingen veranderen zoek je alleen maar ongeluk op ;)

dus mijn advies : zet gewoon de std pijp er weer op en klaar...

als je een andere uitlaat hebt zonder prop moet zowieso de varioring eruit en de uitlaat worden afgesteld met rollen en trekveren , door het gebruik van deze uitlaat zal overigens de slijtage hoger zijn en zal het meer opvallen voor de politie..

mijn vriendin rijd al ruim 7 jaar met een aerox , met std pijp onbegrensd , zij rijd er met veel plezier bijna dagelijks nog op zonder al teveel kosten , dus dat kan bij deze scooter ook , dus denk er gewoon even over na...
 
Ok, bedankt voor de tip. Ik weet dat je dat advies ook voor niets gaf. Maar ik zal morgen nieuwe pakking halen en de varioring er uit halen en als het niet lukt zal ik met de standaard uitlaat bezig gaan. Bedankt voor het advies, en geef deze uitlaat nog 1 kans. Als het dan niet meer werkt tjah dan haal ik de standaard uitlaat weer op.
 
Zit nu andere pakking op en varioring is er uit. Zal nu afwachten wat hij doet. Bij mijn dealer zeiden ze dat mijn flens in een vorm was gaan staan van een andere pakkig. Ik moest hem rechtslaan en beetje bijvijlen. Heb hem nu heel lichtjes bijgevijld, maar zoals ik hem nu hoor is ie nog nooit geweest. (met deze uitlaat dan) hij is nu veel stiller dan normaal, hopelijk dat ie dit zo houd.
 
Back
Top