Uitlaat pakking iedere keer kapot???

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Eyz

Ik had een andere uitlaat op de scoot van men zus gezet en er ene pakking opgezet. Nu zat er iets niet goed dus uitlaat er onder weg en zag dat de pakking gewoon kapot was. Andere er onder en nu lekt hij weer bij de pakking! de hele pakkign zal wel weer naar de *** zijn terwijl hij er nog maar 2 a 3 dagen op zit. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit?
 
Advertisement - register to remove this

als je het niet vast genoeg aandraait, dan smelt de pakking als het ware ;)
het kan zijn dat de flens van je uitlaat krom is, maar het kan ook zijn dat je hem niet goed genoeg hebt aangedraait.

succes
 
Dat weet ik dus niet. Maar de bocht is nog wel recht want hij sluit goed aan. Die pakkign en alles zat er goed op. Maar kan me eigenlijks niet voorstellen dat hij te los zat want ik was zelfs bang om dan die schroefjes te verneuken...
 
hmmz, tis ook eigelijk ook mooi verrot..elke x is er weer wat anders met scooter. had er nooit last van totdat ik um maandje terug naar de maker moest omdat me v-snaar geknapt was..en die heeft er ook nieuwe rolletjes op gzet en nieuwe bougie..en als goed is is die "nieuwe" bougie nu alweer klaar om vervange te worden:S krijg um nie tmeer aan . soms doet ie nog beetje paar seconden en dan slaat ie wel weer af..pfff
 
Vind et gewoon zo vaag dat die pakking iedere keer kapot gaat, en weet niet wat ik er aan moet doen. Zal morgen alweer een nieuwe pakking halen en dan hopend dat die niet kapot gaat, weet et gewoon niet meer...
 
idd klote jah:S toen ik laatst mijn scooter liet repareren is er ook ff dan nieuwe pakking er op gezet..en sindsdien dampt mij scooter redelijk veel..vlgs mij heef ie t toen gewoon nie goed gdaan..pff wou dat ik ermeer verstand van had
 
Ik denk dat je iets niet goed doet en het zooitje daardoor overhit raakt en de pakking kapotgaat. Zit de varioring er nog niet wat is het voor uitlaat, is deze ontgrenst ja of nee.

Kortom geef eens wat meer informatie.

Een pakking hoeft trouwens niet vervangen te worden mits deze nog goed is. Ik veeg hem altijd even schoon en monteer hem weer.

@meissie007: Jij kunt maar beter je mond houden want hoe het met jou scooter gaat vraagt de topicstarter niet om, wil je toch je hele scootergeschiedenis met hem delen dan PM je het hem maar.
 
Projectrox en meissie007: zijn jullie dan die broer en zus, dat zou dan wel die verhalen door elkaar verklaren:+

geef idd eens wat meer info. wat voor uitlaat is het? je moet de schroefjes goed aandraaien. normaal kan die niet iedere keer weg zijn iig.
 
meissie007 said:
jij hebt zo'n vreemde naam pipo
Het is al goed meisje :rolleyes: Het taalgebruik in je andere posts liet ook te wensen over. Maar ik stop met reageren op jou want daar heeft de topicstarter verder niks aan.

Zodra hij even wat meer info geeft over de setup van zijn zus haar scooter kunnen we hem weer verder helpen.

EDIT: De Jongh is gewoon mijn achternaam dus niks vreemds aan, in ieder geval niet zo vreemd als een meisje dat zich 007 waant :X
 
als de pakking steeds lek gaat is er iets mis met de flens of met de bouten , dus daar moet je het zoeken , een uitlaat pakking kun je als die nog heel is gewoon weer gebruiken , soms wel 10 keer als het moet..
 
Is mijn zus niet....

Verders de setup is:
DMP chrome uitlaat e-gekeurd
sproeier 80
3,5 gram rollen
De rest is allemaal standaard vario ring zit er zelfs nog in.

Uitlaat heb ik laastens de demper van opengehad en zag dat er geen demperwol in zat en dat zit er nu ook in. Voor de rest is er niets mee gebeurt.
 
Is die uitlaat ontgrenst? Want als dit het geval is en dan in combinatie met de varioring. Dan kan het hele blok behoorlijk heet worden en zou daardoor eventueel de pakking van stuk kunnen gaan.
 
waarom dat 007 is? omdat zonder die getallen de naam al in gebruik was. En degene die dacht dat iemand en ik broer en zus waren...ik ben hier beetje aant vrage omdat me broer het te druk met de auto heeft en me ff nie kan helpe met scooter. en "de jongh"hoe je ook mag heten, dat interesseert me echt niet hoor. pfff hoe moeilijk sommige ook kunne doen... *gaap*
 
Er zitten schotten in die uitlaat en voor zover ik weet moet je de hele uitlaat ophalen om die dingen er uit te kunnen halen, dus ik zou het echt niet weten.... Wat raden jullie mij dan aan? Vario ring er uit halen?
 
meissie007 said:
waarom dat 007 is? omdat zonder die getallen de naam al in gebruik was. En degene die dacht dat iemand en ik broer en zus waren...ik ben hier beetje aant vrage omdat me broer het te druk met de auto heeft en me ff nie kan helpe met scooter. en "de jongh"hoe je ook mag heten, dat interesseert me echt niet hoor. pfff hoe moeilijk sommige ook kunne doen... *gaap*


boeie , allebeide gewoon kappen met dat gezeik , daar heeft de TS niks aan..
 
ProjectRox said:
Er zitten schotten in die uitlaat en voor zover ik weet moet je de hele uitlaat ophalen om die dingen er uit te kunnen halen, dus ik zou het echt niet weten.... Wat raden jullie mij dan aan? Vario ring er uit halen?


maar uhhh , was jij niet degene die al eerder een topic had gemaakt over dat deze pijp toevallig bij een scooter zat en dat je die er bij je zusje onder gebouwd had en niet mooi wou lopen maar dat je ouders niet wilden dat ie hard ging lopen?
 
Back
Top