Vloeibare pakking @ Uitlaat flens/cil

Status
Not open for further replies.

Realtjuh

Pro Race Fox
Hallo,

gisteren hebk ff vloeibare pakking tussen de flens en de cil gedaan en bij de demper flens... maar ik fietste net terug van school... en dacht van: 'Het wordt daar wel ernstig warm, dus gaat die vloeibare pakking dan niet smelten en wordtie dan niet weer vloeibaar'? Ik hoop dat iemand me ff kan helpen want ik wil natuurlijk niet dat dat spul helemaal me uitlaat indrupt wat gevolgen kan hebben!!

Als iemand me er wat van weet te vertellen hoor ik dat graag!!

BVD, gr Robbert
 
Advertisement - register to remove this

ligt er ook aan welke vloeibare pakking je hebt gebruikt. Er zijn zeker wel goede pakkingen voor te krijgen die die temp makkelijk aan kunnen. (in een auto/motorspeciaal zaak ofzo)

gr.
 
maak me meer zorgen of de pakking het wel houd en dat hij er niet uitgeblazen word.

ik zou zelf toch een alu pakking halen (metalen pakking)

het zal niet weer vloeibaar worden tenzij je de vloeibaar blijvende hebt maar die word nooit harder of zachter dan kauwgomachtig
 
Hallo bij de uitlaat van mijn minibike zat een kier van anderhalf cm aan een kant. van de uitlaatpoort (paste niet helemaal goed) dit heb ik helemaal dichtgesmeerd met vloeibare pakking en het zit nu nog steeds prima. Ik dacht ook wel dat het niet goed zou gaan. maarja het werkt nog steeds :)
 
ik gebruik @ mijn racer geen pakking maar alleen maar Loctite siliconepakking , een redelijk dunne laag , subtiel dus..

dit houdt prima en dicht zeer goed af.. wel heb ik de flens vlak gedraaid zodat beide pasvlakken gboed vlak zijn..

bij een normale scooter gebruik ik alleen een pakking ,maar voor echt sneller spul doe ik er vaak silicone pakking tussen en werkt dus goed..

dus je hoeft je er geen zorgen over te maken :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top