Uitlaat op DR70

Mark.N

Mark
Euj

k wil met DR70 op straatgaan rijden, maar om toch "onschuldig" te lijken wil ik wel met zo'n std look uitlaatje rijden. Welke van deze uitlaten presteert het beste?? Een SP3, een Sito plus, zo'n snelle std runner pijp?? Of heeft iemand anders nog betere ideeen?? :)
 
Advertisement - register to remove this

heb zelf een sito plus onder mn runner hangen icm dr70...vind dit wel lekker lopen voor op straat...de pijpen die jij verder nog noemt doen het ook erg goed met een dr70...LeoVince Navigator vind ik ook lekker lopen.Aan jou de keus.
 
Zijn dat deze pijpen?? En passen die op een NTT?? :D

P1010066.jpg
 
Maar heeft iemand ervaring met hoe dit lopen zal? Ik heb nu een Runner pijpie kunnen bemachtingen.. Zal dit sneller zijn dan een std cilinder met Yasuni R?? Voor de rest Malossi vario, 17.5mm, Hebo Koppeling...
 
het zal niet sneller lopen dan std cilinder met een r waarschijnlijk maar het zal je wel een lekker koppel geven op laag toeren , dit heeft al 2 voordelen , slijtage is minder en het is stiller.
 
melf #50 said:
het zal niet sneller lopen dan std cilinder met een r waarschijnlijk maar het zal je wel een lekker koppel geven op laag toeren , dit heeft al 2 voordelen , slijtage is minder en het is stiller.

Nee maar ik bedoel meer trekkracht :) Topsnelheid maakt niet uit..
Dus of hij harder van zn plekkie gaat..
 
Last edited:
unkie said:
Ja,

DR 70
Standaart Snelle runner/ nrgextreme pijp
17.5 mm of een 19 mm
Verder een vario enzo kan je nog veranderen

Dan vlieg je door de straten ;)

Haha niet te bijdehand he :p
Nou dan ben ik benieuwd wat t gaat doen :D Gaat idd vooral om de trekkracht :)
 
Minco said:
Kijk een ervaringsdeskundige dat wou ik idd graag :)
Hoe hard loopt t op zn top?? En ben je sneller dan anderen op straat?? :)

Op het moment zit ik even met een probleempje ermee :p

Maar goed , ik schat ze top toch echt wel rond de 90.

En ik ben een heel stuk sneller dan ieder ander @ mijn school :)

Maar daar is bijna alles zo goed als std , die kom je toch echt wel even hard voorbij zetten :)
 
IK heb daarstraks nog een leovinci ZX op een DR70 geprobeerd... reed echt leuk in samenwerking met een 17.5 DO. Zelfs van die leuke onschuldige autowheelies :p

@ stalker AC btw :p


Greetz Fele :)
 
Back
Top