k wil met DR70 op straatgaan rijden, maar om toch "onschuldig" te lijken wil ik wel met zo'n std look uitlaatje rijden. Welke van deze uitlaten presteert het beste?? Een SP3, een Sito plus, zo'n snelle std runner pijp?? Of heeft iemand anders nog betere ideeen??
heb zelf een sito plus onder mn runner hangen icm dr70...vind dit wel lekker lopen voor op straat...de pijpen die jij verder nog noemt doen het ook erg goed met een dr70...LeoVince Navigator vind ik ook lekker lopen.Aan jou de keus.
Maar heeft iemand ervaring met hoe dit lopen zal? Ik heb nu een Runner pijpie kunnen bemachtingen.. Zal dit sneller zijn dan een std cilinder met Yasuni R?? Voor de rest Malossi vario, 17.5mm, Hebo Koppeling...
het zal niet sneller lopen dan std cilinder met een r waarschijnlijk maar het zal je wel een lekker koppel geven op laag toeren , dit heeft al 2 voordelen , slijtage is minder en het is stiller.
het zal niet sneller lopen dan std cilinder met een r waarschijnlijk maar het zal je wel een lekker koppel geven op laag toeren , dit heeft al 2 voordelen , slijtage is minder en het is stiller.
IK heb daarstraks nog een leovinci ZX op een DR70 geprobeerd... reed echt leuk in samenwerking met een 17.5 DO. Zelfs van die leuke onschuldige autowheelies
IK heb daarstraks nog een leovinci ZX op een DR70 geprobeerd... reed echt leuk in samenwerking met een 17.5 DO. Zelfs van die leuke onschuldige autowheelies