uitlaat demonteren

Status
Not open for further replies.

Rox Freak

Well-Known Member
heey,
ik ben bezug met mijn uitlaat onder mijn scooter vandaan halen, alleen 1 schroefje is vastgeroest laat maar zeggen, en krijg deze er dus ook niet af, weet 1 van jullie mischien hoe ik deze los kan krijgen?

Rox Freak
 
Advertisement - register to remove this

anders eens met een hamer op je sleutel slaan. dan kun je de schroef laten schrikken en wil die wel eens los komen. maar zoals eerder gezegt, zou ik eerst met WD40/kruipolie proberen.
 
FF insprayen met wd40 en dan ff inlaten trekken. Dan sleutel erop en los trekken. Wil dit niet kun je de hefboom proberen te verlengen. Waarschijnlijk knakt die toch al wel als die echt niet los wil.
 
okej, stel dat het ook neit met die kruipolie werkt, wat is dan precies uitboren, hoor wel is mensen er over praten, en heb ok wel een idee van wat het is, maar weet het niet precies. zou iemand mij dat ook kunne uitlegge :p
 
Cola schijnt niet te werken bij het oplossen van roest (mythbusters :p).

Je kunt het schroefje ook n poosje verhitten met bijv een aansteker, en als hij weer is afgekoeld nogmaals proberen.

Bij uitboren boor je de kop los van het boutje, waardoor je uitlaat er af kan. Je hebt dan alleen wel nog een stuk draadeind in je cilinder zitten dat je eruit moet zien te krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top