Uitlaat afgebroken van cilinder

beginner

gilera!
Mijn cilinder is stuk omdat de uitlaat er is af gebroken weten jullie hoe dit kan gebeuren ? ? :s
Heeft iemand dit mss al eens meegemaakt ?
Grtzz
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk niet goed vast gezeten.. of juist te goed vast en niet spanningsvrij. Post anders even foto's van je cilinder, het lijkt me overdreven dat je cilinder kapot is. boutjes/tapeinden afgebroken?
 
mischien ergens tegen omhoog geraced met de uitlaat oid?

het gaat iig niet zomaar kapot , er moet wat mee gebeurd zijn , of het heeft een klap gehad of het is verkeerd gemonteerd..
 
Helaas heb ik geen fototoestel maar ik zal er proberen fotos van te nemen met iemand anders kodak.. Men brommer staat nu bij vriend van mij.. Hij wou ook eens kijken en denkt dat iemand mij gewoon wou kloten door erop te stampen ofzo..
Ik heb nu nieuwe malossi sport gekocht maar ik vind de bijhorende kop er niet voor.. Kan ik een alluminium kop op een gietijzeren cilinder zetten ?
Grtzzz
 
Neen, ze belde me halverwege de bestelling dat de 'internetmannetjes' een fout hebben gemaakt en dat de cilinder zonder kop geleverd wordt.. Nu zit ik dus met het probleem de juiste kop te zoeken.
Grtzzz en alvast bedankt
 
als je de malossi cilinder hebt die std word geleverd zonder kop moet daar de std kop gewoon op , de cilinder is dan hoger van de bovenkant zodat dat dus ook kan , ga je er dan een 70cc kop op zetten is je totale inhoud te groot en heb je dus een averechts effect.

of je moet de cilinder dan al gaan afdraaien van de bovenkant.
 
Back
Top