This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

TZR Uitlaat

G.O.A.T

Well-Known Member
Vriend van me heeft pas een nieuwe TZR. Wil een nieuwe pijp gaan kopen, maar er is zo weinig bekend over de TZR.

Dus vroeg ik me af welke uitlaten lekker snel zijn voor de TZR, en ook nog een niet al te toerenbeukende 70er kunnen hebben...

Zover ik weet heb je een yasuni, bidalot, metrakit en doppler.

Het gaat om een minarelli horizontaal blok.

Originally posted by Roi
TZR = Schakel?
Schakel met Mina horizontaal? :X

www.50cc.nl , misschien dat die wat hebben.

http://www.scooter-freaks.nl/catalogus/?pagina=view&soort=1&sub=18&ty=TZR50

Bandenmaat voor: 100/80-17
Bandenmaat achter: 130/70-17
Gewicht: 124 kg
Motor Blok: Minarelli Horizontaal :X
Prijs: +/- 2999 €
Kleuren: Blauw, Chili
Info:
Lengte: 2202 mm
Breedte: 689 mm
Hoogte: 1105 mm
Zit hoogte: 815 mm
Wielbasis: 1341 mm

Het staat er toch echt maat...

jah, kheb gekeken op 50cc.nl maar kwou eigenlijk wat mensen met ervaring horen... Aan prijzen alleen heb ik niet veel

Zou heel goed kunnen. Ik heb alleen ff snel wat informatie overgenomen en het blok zelf nog niet gezien.

Nu weer even verder over mijn vraag graag...

het is een am6 blokkie ... en ik ben persoonlijk voorstander van MK spul op een schakel en daar is er ook genoeg voor te krijgen >

-short ratio versnellingsbak/prim vert.(dopler/conti/MK)
-MK Pro Race cil/uitlaat/krukas/lager/koppeling
-pvl digi rotor
-malosi 80cc cil/radiator/uitlaat/koppeling/binnenrotor

en er valt nog veel meer tevinden als je zoekt (schrik niet vd prijzen)

Originally posted by sr-johan
is 100%%%%%%% zeker am-6. en btw het kan NOOIT horz zijn. dan kan je het nog beter verti noemen of peugot blok ofzo

Ok, bedankt voor deze conclusie. Kunnen we nu dan eindelijk door gaan over DE GESTELDE VRAAG!!!!!

bedankt, hier hebben we dus wat aan!!

weet iemand toevallig iets van een 'mhr 2 met alu demper' voor de TZR. Had die maat van me ergens gezien, ik weet alleen de prijs, 205 euro.

Maar weet iemand iets van powerband of prestaties op onbegrensde TZR??

als je gewoon leuk wilt rijden, kan je een hebo uitlaat kopen.
mooie, gepolijste uitlaat.
er rijdt hier een tzr rond met hebo uitlaat, 70mk, 21mm en daar komt een HEEL erg mooi geluidje uit met standaard filter.
en het rijdt ook erg leuk.

(@ prorace: doe ff reëel en ga die jongen nou geen idioot geavanceerd spul aanprijzen).

Iemand uit me klas heeft ook een TZR... Hij heeft alleen een andere uitlaat, en die rijd best hard (voor alleen een andere uitlaat)
Hij zegt dat het een Tecnigas is, dus dat neem ik dan maar aan
Echter lijkt de demper totaal niet op die van een Tecnigas. Hij is van carbon en er zit geen tuitje aan, die zit namelijk 'verstopt' in een soort van inham.

Heb ff een plaatje gemaakt om het wat duidelijker te maken (dat geblokte is carbon )

Is de uitlaat al onbegrenst...? De std. uitlaatjes van de TZR gaan ook wel lekker hoor... Ken 2 mensen die onbegrenst met dat ding rijden en die halen 95 opt digi tellertje... Alleen het geluidje blijft zacht en lelijk

Bedankt voor de moeite!!