This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

typegoedkeuring peugeot fox

Daniell05

Well-Known Member
Ten 1e hallo iedereen! Ik wil mijn verhaal hier even kwijt en hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt en hoe dit is afgelopen.

Een week terug heb ik een 2ehands peugeot fox gekocht. Hij is nog niet zo oud, bouwjaar 2001. Alles in orde, framenummer nagecheckt bij de rdw etc. Nou ging ik de brommer schouwen en bleek het typegoedkeuringsnummer niet goed leesbaar te zijn??? niet goed in het frame geslagen?? Op het begin maakte ik me eigenlijk geen zorgen maar als ik nu hier op het forum verhalen lees van geen kenteken krijgen krijg ik het wel benauwd. Aangezien ik hem 2ehands particulier heb gekocht heb ik ook geen aankoopsbewijs. Nou heb ik de rdw gebeld en die zeggen dat ze het proberen te achterhalen aan de hand van het framenummer. Nou een vraag: Is er veel kans dat dit te achterhalen is of heb ik waarschijnlijk gewoon een probleem? Ik baal hier echt van ben altijd voorzichtig met dingen kopen particulier maja.. voorheen waren al die nummers helemaal niet nodig. Framenummer en klaar. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en hoe dit verder is verlopen?

Ik hoor graag van jullie.

is via de importeur gewoon te achterhalen, welk land die gelevert is welke datum en aan welke dealer ie verkocht is.

dus zou me niet zo druk maken. als er al een deel van een type goedkeur in staat. (wat alleen nederland heeft een nl nummer) dan is het gewoon een nederlander.

ok dan zou ik wel opgelucht zijn! Zijn er ook al mensen die dit eerder hebben gehad?

Het blijkt wel weer dat ik me voor niks zorgen heb gemaakt want ik heb gewoon vandaag me kentekenbewijs binnegekregen. Geen problemen over het nummer stond gewoon een streepje dat het niet aanwezig was maar verder geen probleem.

Nee ze doen hier niet heel erg moeilijk over.. Ik heb zelf ook geen typegoedkeuring meer en heb ook zo me kenteken zonder problemen gekregen.

Hoi,
Op mijn andere scoot(sang yang) zit volgens het rdw ook geen typegoedkeuring.
Nu heb ik foto's,intersite's e.d. op gestuurd,om aan te tonen dat deze wel in nederland is toegelaten...
Is nu anderhalve week geleden en nog niks gehoord....
Ik wacht met spanning af..
greetzz Jim