Twin (geen typfout :P)Scooter service

Renzsz

...
Wat ik vandaag weer in de krant las :p

170104-Twinskrant.jpg


No comment......8)
 
Advertisement - register to remove this

Ik kan et anders best goed begrijpen van die buren, jongen uit me straat had ook een best snelle scoot, werd ik opgegeven moment ook helemaal para van als hij 4x achter elkaar volgas langs kwam racen.

En idd die late openings tijden zijn gewoon idiaal voor iemand als ik die pas rond half 5/5 uur thuis komt van school :w

Mischien een idee om naar Weert te verhuizen?? ;)
 
Hehehe, ik had het ook gelezen, in de krant ziet het er allemaal gelijk zo ernstig uit.
Dat mevrouwtje van ernaast kijkt al dom als ik er met standaard onbegrensde NTT kom aanrijden, ze kijkt zelfs dom als de scooter niet eens loopt maar ik iets in mijn bak wil leggen. :p

Tis inderdaad net wat Bart zegt, ze willen dat hij weggaat, maar ze helpen Anthony niet met eventuele verhuizingsplannen.
Zo steunt de gemeente jonge ondernemers -die we juist nodig hebben- eigenlijk pas echt goed...

Tis toch ook dom dat Anthony direkt pas om 19.00 zou kunnen eten, dat zou eventueel kunnen resulteren in het krijgen van honger rond 18.00, en dan moet er gauw iets gehaald worden in de friettent aangezien er geen tijd is voor een uitgebreide maaltijd, en dan wordt Anthony steeds dikker en dan rijden zijn scooters niet meer zo hard met hem erop en en en...
 
Nou Twins in Asten is al van de baan :'(
Dat ging niet lukken zei die....
Best jammer aangezien de plaatselijke fietsenmaker/brommerdealer me steeds de verkeerde remblokken meegeeft :|
 
Back
Top