Twin (geen typfout :P)Scooter service

Renzsz

...
Wat ik vandaag weer in de krant las :p

170104-Twinskrant.jpg


No comment......8)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Honda Red Bull
Jep hoop dat ze open mogen blijven

De gemeente moet gewoon een meewerken aan welgemeende aangereikte alternatieven... Er wordt zowel tegengewerkt aan de huidige aanwezigheid, als aan het goedkeuren van een andere locatie... Wat willen ze nou :|

Over De Brouwers onthoud ik me van ieder commentaar :|
 
Oei, ik wist dat de buren een probleem waren @ twins. Maar zo erg had ik niet gedacht. Ik kom alleen 's avonds bij twins net als vele andere die bijv. overdags werken/school activiteiten hebben.

Het is erg balen voor Anthony :(.
 
het mocht mijn buurman wel zijn , mocht ie gerust zijn gang gaan , en had ik een leuke shop naast de deur!

ja, de buren omleggen is denk ik ook niet de oplossing. tegenwoordig zeiken mensen overal over , terwijl er vroeger veel meer lawaai was, neem nou al die stoommachines van vroeger , of heb je wel eens een paard en wagen voorbij horen gaan op een keienpad? want dat kon vroeger wel , maar ja toen deden ze hetzelf, dat was dus niet erg.............

ik vindt wel dat als je dan s'avonds wegrijdt dat je dan niet meteen volgas hoeft weg te rijden. (alhoewel dat met een getunede scoot wel moeilijk is!)
 
Hallo jongens anthony hier,

Zo zie je maar weer de krant is tegenwoordig niet al te betrouwbaar meer, dit verhaal raakt kant noch wal.

( ook wel: deze fout op deze fout en zo gaan we................... )


Ik ben helaas niet gezegend met 2 " gezonde " buren. Zoals de milieu-controleur eens heeft gezegd "die kunnen alleen een oplossing vinden in de apotheek"
De rest van de buurt zijn gewoon geschikte mensen, die dit artikel ook verbazend zullen lezen.
Begrijpelijk is dat deze mensen wel eens de wenkbrouwen fronsen als de een of andere staatsmongool met zijn gescheurde uitlaat de bink uit wil hangen.

Beter had de krant op zijn minst de naam van de zaak goed geschreven.........wisten de wat onbekendere klanten meteen dat we s'avonds ook geopend zijn !!

PS. bij de zitting had de advocaat van "streng gelovige" buurvrouw een print bij van onze internetsite met speedcilinder-aanbieding......... had me zeker ook willen veroordelen voor het tegen de laagste prijs verkopen van speed cilinders.
8P
 
Ps.

Even voor de duidelijkheid, de winkel blijft zonder tegenbericht gewoon OPEN op de normale tijden!


De gemeente heeft het... voornemen...de winkel in de avondperiode van 19.00 tot 20.00 uur middels een nadere eis tot sluiting te verplichten. Ze doelen dan op Maandag, Woensdag en Donderdag avond tussen 19 en 20 uur.
Aangezien de gemeente ,met naar mijn mening , zeer zwakke, overtuigende argumenten kwam ligt een voornoemde sluiting NIET in de lijn der verwachtingen.


;)


Mocht de gemeente toch hun gelijk krijgen, dan zal ik de winkel tot 19.00 open houden. Dit voor het gemak van de klant om toch na het werk of school geholpen te kunnen worden.
 
Last edited:
Nja de winkel is inderdaad helaas niet gunstig gelegen, in een woonwijk. Ik zou het ook niet leuk vinden de heletijd kabaal in mn straat. Eigen ervaring, ik heb naast een motor garage gewoond....

Greetzz DAW
 
Back
Top