Tweedehands malossi ecu

Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar ik doe het toch maar.

Ik heb nu een zip iget uit 2020 brom met een malossi mulitvar. Nu zat ik toch te kijken voor een Malossi ECU en deze zijn toch aardig prijzig. Nu was mijn vraag zou ik deze ecu's ook tweedehands kunnen kopen of is dat een te groot risicio? En ik zat ook te kijken naar misschien een power commander begrenzer, hoeveel verschilt het in de snelheid en kracht tussen malossi ecu en de power commander begrenzer, want ik had begrepen dat je bij deze begrenzer geen malossi ecu nodig had.

Ik zie graag een reactie tegemoed alvast bedankt!

zojuist een tweedehands malossi ECU gekocht.. na het inleren blijft het motorstoringslampje branden. Scooter trekt goed en loopt prima… vraag me af of alles ok is? Motor laten uitlezen maar en komen geen storingen uit.
 
Meestal is de lambda (zuurstof) sensor de schuldige.
Bedrading/stekkerverbinding controleren op onregelmatigheden, denk aan corrosie. opgesloten vocht of ander iets wat een goede geleiding in de weg staat.
Kan ook zijn dat de betreffende sensor zelf gewoon stuk is, demonteren en loshalen is dan de enige optie om te kunnen controleren of het geheel nog goed is.
 
Back
Top