This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tweede race, Brakel 17 april 2006

djpauluz said:
ik sla deze wedstrijd over.

op vw was me cilinder nog niet getuned
dus dat gaat nu eerst gebeuren en daarna
weer ff banken. het ging niet naar me zin op vw
dus ik hoop op emmen weer een beetje mee te kunnen komen...

zelfs met een std cilinder kom je al een heel eind

Morgen naar DPR ff ander uitlaatje laten maken heb het stuk onder mijn carter weg geslepen hoop datie hem er lekker onder kan maken zo

Blastie said:
Morgen naar DPR ff ander uitlaatje laten maken heb het stuk onder mijn carter weg geslepen hoop datie hem er lekker onder kan maken zo

je gaat hem toch niet recht naar achter laten uitsteken he dan zit je wiel in de weg!

ik heb m gezegd dat ie beter de steun voor de middenbok eraf kon zagen , deze zat precies waar de uitlaat mooi langs kon , de uitlaat moest er eerst omheen

dan is het geen wonder dat de uitlaat de straat raakt

rob#10 said:
je gaat hem toch niet recht naar achter laten uitsteken he dan zit je wiel in de weg!

haha :+

en inderdaad de uitlaat moest er om heen! maar het zat ook al in de planning om een nieuw uitlaatje te laten maken, maar ja als die uitlaat die er nu onder zit had kunnen blijven zitten had me dat heel wat euro's bespaart! vandaar toch geprobeert blijkt niet te werken dan was dit het altarnatief....

mja, zo heb je een reserve uitlaat , en bij DPR zijn ze goed in reserve uitlaten maken , zo heb ik al 2 "reserve" uitlaten :|

mja , 1 komt bijna nooit meer aan de straat en de ander is nu helemaal anders

rob#10 said:
is ie ook weer lichter

haha :+ inderdaad weegt geen reet dat ligtmetaal haha daarom noemen ze het ook zo :+ zit me zelf aftezeiken haha }) lekker bezig!

denk dat ik beter midden in mijn frame van alles weg haal lekker zwabberen over brakel haha :+

dan kun je m mooi de bocht om vouwen

ik heb een oplossing en die het : evo uitlaat , als die aan de straat komt gaat er absoluut meer kapot ...

rob#10 said:
vooral met zo waterkoeler hok! valt bijna weinig meer aan te tunen....

dat klopt maar mijn cilinder is nog helemaal niet afgewerkt dat wil ik nog graag even doen. en dan is het nog even verder zoeken naar wat meer vermogen...
ik wil ook nog ff een andere pijp proberen en goed afstellen op de testbank.
helaas ging dit alleen niet meer lukken binnen 2 week.

ligt trouwens geen nieuwe asfalt!!

Volgend seizoen wordt er een nieuwe laag opgelegt + verbreeding !!!+ralf+

-:-

dat is jammer,

sprak vanmiddag met een collega die daar vorigjaar ook aan het kijken was. en in de bocht na startfinisch ging er in een wedstrijd iemand 4 keer onderuit door een hobbeltje daaro. toen was ie maar gestopt hoop ik niet in brakel a.s. race

Idd kut die hobbel daar, maar als ze geen nieuw asfalt hebben denk ik niet dat ze daar al wel wat aan gedaan hebben...