Tweede race, Brakel 17 april 2006

leuk is dat, iederdeen krijgt meer vermogen. En ik had al te weinig en ben dus vandaag alleen maar minder gaan hebben. Dus al mijn ideeën waren niets waard ;( . Dus zal tog ff weer nieuwe ideeën moeten krijgen om vermogen te winnen |(

cunoh said:
uhh zeg ik dat...? ik verwacht alleen wat meer van mezelf, en ik heb t hele weekend met lekke vering gereden dus dat is ook niet echt lekker..

och , mijn vriendin rijd gewoon met std vering van malaguti en een forza schokbreker achter , niks afgesteld (niet echt iig) , dus dat is ook niet echt wat je perfect noemt ;)

melf #50 said:
och , mijn vriendin rijd gewoon met std vering van malaguti en een forza schokbreker achter , niks afgesteld (niet echt iig) , dus dat is ook niet echt wat je perfect noemt ;)

Maar Melf, Cuno ze veertjes waren zo verrot dat als je em inveerde de scooter door de terugslag van de veer los van de grond kwam :D weinig demping in meer in...

Na S/F moest ik ook echt veel moeite doen om de zip normaal te houden voor dat ik bij het bochtje kwam.. kon amper me rem indrukken voordat ik bij dat bochtje kwam..

arnoud: het is "gezeken"!

Wat betreft voorspellingen.

top:
#1 Rik.
#2 Dani
#3 Fred motoren machine
De grote verrassing: EW

stnd:
#1 Ron Steenwinkel
#2 Monique
#3 Jack de Vlieger
De grote verrassing: Steven Fokkens

D@ve said:
Maar Melf, Cuno ze veertjes waren zo verrot dat als je em inveerde de scooter door de terugslag van de veer los van de grond kwam :D weinig demping in meer in...

je hebt zeker nog niet de malaguti vering even geprobeerd , ik kan er zelfs niet fatsoenlijk op rijden :p

wheely_king said:
leuk is dat, iederdeen krijgt meer vermogen. En ik had al te weinig en ben dus vandaag alleen maar minder gaan hebben. Dus al mijn ideeën waren niets waard ;( . Dus zal tog ff weer nieuwe ideeën moeten krijgen om vermogen te winnen |(
pia?:P

Goeie morge, ik ben effe een avondje niet op het forum, vliegen de creatieve namen om je oren :D

Maar mijn voorspelling voor Braekel:

Std:
- Benji
- Arno
- Pronk/Arnoud

Top:
- Ik
- Kervin
- Sam

Niels said:
top.

1. Rik van Rijssen
2. D'animal el Pinguïn
3. Kervin
4. Niels/Rik/EW/Jim/Thomas/Sam/enz. :D

Is dit niet gewoon een voorspelling van de complete topscooter 8P

Ik denk:

Stnd:

1. Benji
2. Arno
3. Arnoud/ Pronk

Top:

1. Rik v Rijssen
2. Dani
3. Kerv / v. Opdorp

dani said:
Goeie morge, ik ben effe een avondje niet op het forum, vliegen de creatieve namen om je oren :D

Maar mijn voorspelling voor Braekel:

Top:
- Ik
- Kervin
- Sam

Gelukig je heb er weer zin in:~

-:-

Back