En zo ist maar net...Pronk said:@ Brakel ga ik in ieder geval voor een podium positie...die ik @ valkenswaard ook had moeten hebben 8)
Niels said:Ik kom en ik ga winnen. klaar
Kerbinos said:One ass to kick...!!!
Ik heb er zin in! Verwacht @ brakel veel van ValeTino / Fredmotoren.
-:-
rob#10 said:
van rijssen schijt al in ze broekvoor je
Sander said:Dus mag hij daarom niets meer op dit forum posten, wat betrekking heeft op het gehele Thoms team?
Doe eens effe normaal zeg.... Groot gelijk, dat mensen de regerende coureurs wil verslaan.. Iedereen gaat voor het kampioenschap! Dus zo'n reactie snap ik niet helemaal :?
Daarnaast.... (ik kijk even bij de uitslagen van 2005 topscooter @ http://sobw.nl/top_scooter_klasse/uitslagen.php , ben jij ook wel eens flink gelapt in het seizoen 2005...:X
D@ve said:Sander lees eens goed. Ik sta dan wel ingelogd. Wil nie zeggen dat ik ook alles typ en er wel es postings onder mijn naam worden gedaan. Doei..
Rechts bovenaan.... "log out".Pizzano said:ik heb zo'n vermoeden dat dat daaf niet was die dat heeft gepost.....
Sander said:Dan ben je helemaal een niet slim bezig, dat je dingen laat zeggen door andere personen, terwijl die met jou geassocieerd worden....
Laat ze lekker een eigen account aanmaken ofzo? Anders kan ik Sinterklaas of Bridget Maasland ook wel onder mijn account laten posten :?:X
Rechts bovenaan.... "log out".
Sander said:We zijn wel diep gezonken, dat we elkaar geen gedag meer gaan zeggen, omdat jij boos bent op je oude werkgever..
Maargoed.. Als dat de manier is, waarop we met elkaar om moeten gaan, tijdens onze hobby/vrije-tijd... so be it