This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tweede race, Brakel 17 april 2006

Arnoud said:
Ik heb komende race wat minder vermogen, maar we doen het er maar mee

(serieus)

Ach... Wij zijn uitgeschoten met de vijl.. de ultieme test dus.. kijken of we met een slotspeling van 0.3 mm ook nog kunnen vlammen :X

Sander said:
Ach... Wij zijn uitgeschoten met de vijl.. de ultieme test dus.. kijken of we met een slotspeling van 0.3 mm ook nog kunnen vlammen :X

dat heb ik altijd erin staan. gaat altijd goed

Sander said:

Is wel grappig, ik wou het niet vertellen omdat ik me lichtelijk schaamden. Ik kwam er na vw achter dat m'm slotspeling 0,4 mm was 8P

wheely_king said:
Is wel grappig, ik wou het niet vertellen omdat ik me lichtelijk schaamden. Ik kwam er na vw achter dat m'm slotspeling 0,4 mm was 8P
Er bestaat ook nog zoiets als slijtage

Slotspelingen die niet kloppen, minder vermogen...blablablabla...ik smoke jullie gewoon allemaal maandag, geen gezeur

ik heb is een vraagje, ik wil morgen komen kijken maar welke brakel is het eigenlijk aangezien ik toch morgen naar utrecht(school) moet? is het de Brakel bij Goirle of Zaltbommel?

Pronk said:
Slotspelingen die niet kloppen, minder vermogen...blablablabla...ik smoke jullie gewoon allemaal maandag, geen gezeur

Blaat jij altijd van die onzin als je zenuwachtig bent

Machiel. said:
ik heb is een vraagje, ik wil morgen komen kijken maar welke brakel is het eigenlijk aangezien ik toch morgen naar utrecht(school) moet? is het de Brakel bij Goirle of Zaltbommel?

zaltbommel

ik ben er morgen als toeschouwer.
heb gister mijn pols gebroken dus word moeilijk maja domme pech!!
tot morgen en veel suc6
(geintjuh)

Last edited: