This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tweede race, Brakel 17 april 2006

rob#10 said:
in iedergeval goede instelling dat je niet bang bent om te tieven hoe mooi je scooter ook is.

dat je zeg maar een sec of 2 per ronde laat liggen omdat je bang ben om te tieven.... ken ze die dat doen/deden...

Mja weet je wat het is...ik kan me niet inhouden op zo'n ding. ik heb 2 opties zegmaar : cruisen (recht op zitten)en rondes rijden van 1:30 ofzo Of gewoon volop knallen, op de een of andere manier is de gulden middenweg niet voor mij weggelegd

Toen ik de 1e keer was gevallen dacht ik, hhmmm ff rustig aan doen, het is maar een training, maar dat kan ik dus nog geen halve ronde volhouden bleek later. Weet je...het is kut, het was een nieuwe kappenset. Maar dat is nou eenmaal het risico...en de volgende race zal de scoot er niet al te mooi uitzien...jammer dan, het is een racer, geen cunstom scooter

Schuur ze dan wel ff glad, anders heb je al die wervelingen langs je scoot +pippi+

rob#10 said:
`
dit was rodney in de wedstrijd. en volgensmij had hij geen pol tijd staan.

Ik geloof dat ik die had met iets van 1:04,7
dat was in ieder geval mijn snelste tijd ooit, echter jammer genoeg alleen in de tijdtraining.

Inderdaad, maar pronkmans, misschien ga ik toch nog naar A'dam, samen met Bart. Op goede vrijdag ofzo

#94 said:
Ik geloof dat ik die had met iets van 1:04,7
dat was in ieder geval mijn snelste tijd ooit, echter jammer genoeg alleen in de tijdtraining.

jij was al geen regen man... en dan wil je ook nog een snellere tijd in de regen als in de kwali droog je bent al de beste geweest 2 jaar lang wat wil je nog meer.....

Had je dat niet ff een paar maandjes eerder kunnen zeggen melf? Dan had ik nu ws een auto gehad ipv een 70 open machine waar ik alsnog dik laatste mee wordt

Maar we dwalen af van Brakel denks...

Slome said:
Had je dat niet ff een paar maandjes eerder kunnen zeggen melf? Dan had ik nu ws een auto gehad ipv een 70 open machine waar ik alsnog dik laatste mee wordt

Maar we dwalen af van Brakel denks...

Brakel it is...
Hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.

kom op, dan is het pasen ik mag het toch hopen anders lopen mijn eieren uit.
maar hopen dat de scooters beter lopen

mmm, vanavond uitlaat halen, mja , mischien ook nog wel ff nieuw malossi cilindertje , heb iig geen zin om naar Brakel te gaan met een slechtlopende machine.. en dat terwijl die van monique gewoon super loopt 8P

en de mijne detoneerd iets ,die van monique niet , zelfde kop , zelfde squish , zelfde ontsteking en afstelling daarvan... blijft leuk

Racevoorspelling: Arnoud wordt 1e, Pronk 2e, de scooter van Benji peert vast, Arno heeft een kutdag en vergeet te tanken voor de race en Dennis de Lijster wordt 3e

voor de top
Jaap den Boer ziet het licht en battelt wat met rik en dani waarna hij de leiding over neemt en iedereen de weg wijst over het circuit 8P

#1 Rik
#2 Dani
#3 Kervin

std
#1 Arnoud
#2 Arno
#3 Benji

Last edited: