This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuning 1.9 TDI

DennisM.

6,29s @ 150m
Hoi,

Ik rijd op moment een caddy 1.9 tdi uit 2003 (ALH) motor (90pk), zit er aan te denken om hem te laten chippen.

Zijn er mensen met ervaring die er mee rijden dan bedoel ik met het onderhoud/brandstofverbruik ?

En heeft er iemand ervaring met goede bedrijven die er ook daadwerkelijk verstand van hebben ?

Alvast bedankt,
 
Maatje van me had hem laten chippen. had rond de 120pk erna op de testbank. en ervoor rond de 90idd.

en hij was nog zuiniger ook.


Ik zou het altijd doen, als ik zo'n apparaat had.
 
Vriend van me gaat zijn A3 bij jd laten chippen,

meen 1.9 en gaat van 105 naar 140 pk oid
 
Bedankt voor de informatie, ga daar is wat informatie opvragen van hoe en wat.

@ grovert, het kan altijd sneller.
 
Deze had ik zelf ookal gevonden :* , alleen er bestaat ook nog een jb mischien werd die bedoeld. Dus vroeg het voor de zekerheid even.
 
feit is dat JD gewoon errug goed is, echter betaal je bij hem ook wel aardig wat...

maarja, kwaliteit mag wat kosten imo !
 
Tijd terug besloten naar JD te gaan en afgelopen vrijdag stond er een afspraak, uiteindelijk weg gegaan met 166 pk @ 330 nm koppel. Rijd aardig leuk moet ik zeggen.
 
Heb even naast dennis in de caddy mogen zitten..
Ding rijdt echt ziek Echt een wolf in schaapskleren idd..

In z'n 2 door de bocht + wat gas = geen piepende maar echt krijsende banden... Belachelijke eigelijk
 
Als je bij elke straal gas een rookpluim achter wilt laten moet je een powerbox nemen 8P