100% tuning ahoy

Divided.

Well-Known Member
Wegens ziekte kan ik zelf niet..
zijn we mensen vandaag of gister naar 100% tuning geweest..

pics ?????????????????????????????????
 
Advertisement - register to remove this

-Gaas
-Veel, Heel veel lampen
-Grote bumpers
-Tuinhek spoilers
-Kut muziek

Denk dat ik het zo kan beschrijven, ondanks ik dr niet ben geweest :+
 
Net terug, met denna geweest.

Na iets meer dan een uur heb je het wel gezien, stonden wel leuke bakkies tussen, en ook een 100% Twins zipje ( Moet van iemand hier @ forum zijn :p )

Behoorlijk gestoorde geluidsinstalaties ook. :W
 
Ik heb een foto-tje gemaakt van die zip met twins logo.

Verder stonden er soms best leuke auto's tussen hoor, veel overdone crap, maar ook wel nette auto's

verder idd veel bizarre installatie's

Nog door een container met remco heen gelopen vol met woovers, me oren trillen nu nog :D
 
Dat was idd niet leuk meer.

Wel grappig, liepen naar binnen, stond er een schaal met gele/oranje dingetjes.

Ik zie gast voor me een hand pakken en in ze bek steken, remco denkt: SNOEPJES! :~ wat waren het? Oordopjes :rolleyes: :D
 
ik ben dr gister ook geweest, op 1e histantie (ofzoiets) vond ik het ook geen 14 euro waar, maar aan de andere kant al was je gebleven met de drift show was het misschien anders.

er stond een hoop moois tussen maar ook een hoop foute bakken, ik d8 eerst dan ik er al heel snel doorheen was, maar toen bleek er nog een zaal te zijn met lowriders enzo, en die drift gebeuren dan

wil vandaag weer gaan om er ff een mooi filmpje van te maken van de hele beurs, alleen niemand wil mee omdat ze gister al geweest zijn :p
 
Toen wij er waren duurde het z'n 2 uur voordat er weer een show kwam, daar hadden we geen zin in.. vandaar:) verder loopt er ook echt teveel fout volk rond. mensen die gaan stampen daar op de muziek enzo :rolleyes:

Verder vind ik het niveau ook om te huilen daar, meisjes lopen er zo schaars gekleed bij, dat gewoon je eetlust bederft ter plekke (nofi als je vriendin daar als promo girl loopt:p ) maar sommige kunnen beter wat meer kleding aantrekken
 
Ben ook geweest vanmiddag, samen met Scarface en Loek (Mitsu Power). Iemand toevallig nog 3 mensen met sbo jassen gespot? (Waren wij).

Voor mijn 1e keer op auto beurs heb ik mijn ogen uitgekeken en nog wat stuff aangeschaft voor mijn eigen 4 wiel projectje (woon-werk-project).

Zeker de moeite waard om vaker te gaan kijken :)
 
Net terug, met denna geweest.

Na iets meer dan een uur heb je het wel gezien, stonden wel leuke bakkies tussen, en ook een 100% Twins zipje ( Moet van iemand hier @ forum zijn :p )

Behoorlijk gestoorde geluidsinstalaties ook. :W


[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/Foto0020.jpg[/ir]
[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/Foto0021.jpg[/ir]


ook geweest samen met iswiss:)
 
Hey dat zipje herken ik, die rijdt mee in de SBO, althans...ik heb hem met fred motoren op de bank gehad @ SBO sprint Best(eindhoven). Is een 2fast zipje.Ding zag er erg netjes uit iig...
 
Leuke golf met je tuppeware pakken en groene neon.


Het gaat hier over de beurs 100% tuning, veel mensen vinden het mooi...veel mensen niet, ben je er geweest, of vind je bepaalde foto's tof ofzo, zet gerust een reactie neer. Maar de eerst volgende kinderachtige reactie over hoeveel tupperware en neon er wel niet was oid, ga ik heel kinderachtig belonen met warningpuntjes want dan is het einde zoek...
 
posten die hap!
ik ben niet geweest, stonden wel wat bekende autos geloof ik
(maatje van me mocht op t laatste moment zijn auto niet neerzetten) :(

iemand nog een parelmoer corsa gezien met LSD deuren? (zwaar overdone maargoed)
 
Back
Top