This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Tuned Evo70

Witte_@_SR said:
C21 ziet er gewoon beter uit+ralf+
En heb jij mij horen zeggen dat de C20 onder zou doen voor de C21:X

irri mode

ja man ik zou echt voor de c21 gaan die staat veel vetter onder je scooter man gek :|

/irri mode
 

was wel op de c21 klaargemaakt marcel

uitlaat was toen nog maar net een weekje uit.. heb gemeten en logisch nagedacht, en hij deed het goed... het zou ook anders uitgepakt kunnen hebben..
 
Ga je nou gewoon voor die C21 omdat ie minder gebruikt wordt, en jij dan origineler bent en omdat ie mooier is? Vind ik eigenlijk een stomme reden als er toch al zoveel geld in om gaat.. als de cilinder gewoon getuned is voor C20, waar wacht je dan nog op? Testen.
 
Marco_v_W said:
was wel op de c21 klaargemaakt marcel

uitlaat was toen nog maar net een weekje uit.. heb gemeten en logisch nagedacht, en hij deed het goed... het zou ook anders uitgepakt kunnen hebben..

Dat dacht ik al.
Verder denk ik dat we nog weken kunnen discusieeren over welke uitlaat, maar denk gewoon dat het puur testen is.
Zelf zou ik de uitlaat nemen die hetzelfde vermogen afgeeft bij je cilinder. Denk in dit geval een c20.
 
Marco_v_W said:
was wel op de c21 klaargemaakt marcel

uitlaat was toen nog maar net een weekje uit.. heb gemeten en logisch nagedacht, en hij deed het goed... het zou ook anders uitgepakt kunnen hebben..
Dat is bij deze duidelijk dan
 
Misschien een idee om de C21 te testen met een ander spruitstuk (grotere diameter)? Misschien dat ie het dan al een stuk beter doet op een Evo...
 

Nogmaals...dat was sarcastisch bedoeld!
@Joel: verklaar je eens nader?
 
Witte_@_SR said:
Nogmaals...dat was sarcastisch bedoeld!
@Joel: verklaar je eens nader?

Het is maar een suggestie, geen idee of het positief uitpakt. Zo'n grote opstaande rand in het uitlaatkanaal lijkt me namelijk niet echt bevordelijk voor de prestaties.
 
bij mij is de poort in de cilinder kleiner dan de flens, die poort ga ik dan ook groter maken, dit zoiezo omdat me een naadloze aansluiting altijd beter is dan een "rand" , alleen hij word wel iets groter maar denk niet dat dat de prestatie omlaag haald ofzo, kzieut wel als het niet loopt, weten we dat ook weer
 
Joël said:
Het is maar een suggestie, geen idee of het positief uitpakt. Zo'n grote opstaande rand in het uitlaatkanaal lijkt me namelijk niet echt bevordelijk voor de prestaties.

Een Evo-pijp heeft niet voor niets een 30mm spruitstuk......
 

niet doen, pijp mag 10% groter zijn dan cilinder



andersom is het natuurlijk ten zeerste af te raden.(pijp kleiner dan cilinder)
 
gloomyglow said:
niet doen, pijp mag 10% groter zijn dan cilinder



andersom is het natuurlijk ten zeerste af te raden.(pijp kleiner dan cilinder)

Onderbouwing misschien ?
 
Joël said:
Misschien een idee om de C21 te testen met een ander spruitstuk (grotere diameter)? Misschien dat ie het dan al een stuk beter doet op een Evo...

dan zou je je oude spruitstuk toch ook gewoon wat verder kunnen uitdremelen? en is dit niet een beetje een merkwaardige opmerking? anders zou iedereen overgaan op een ''super'' groot spruitstuk
 
gloomyglow said:
niet doen, pijp mag 10% groter zijn dan cilinder



andersom is het natuurlijk ten zeerste af te raden.(pijp kleiner dan cilinder)

ja mar als ie verre van naadloos aansluit geeft dat denk ik toch weer "ongewenste turbulentie" , en lekker in die poort lopen beunen, wat deert het , alles moet kapot 8P